Motocykle » Aktualności » Yamaha XT1200Z Super Tenere - wrażenia z jazdy testowej

Yamaha XT1200Z Super Tenere - wrażenia z jazdy testowej
2010-05-10 - A. Miklewska Tagi: Yamaha, Off Road, Yamaha Super Tenere, Yamaha XT1200Z Super Tenere, Yamaha XT1200Z, XT1200Z
Trevor Franklin z MCN twierdzi, że Yamaha XTZ1200Z jest doskonałą alternatywą dla motocykli BMW R1200GS i Ducati Multistrada 1200.
Zobacz także: 65 zdjęć 2010 Yamaha XT1200Z Super Tenere »Jak dotąd Trevor przejechał na nowej Tenerze 260 km. Podróżował po południowej Francji, do i przez Pireneje. Walczył ze śniegiem, mgłą i żwirem na francuskich drogach. Poniżej znajdziecie parę zdań, co na temat nowej Yamahy ma do powiedzenia redaktor MCN:
"Przez cały czas Tenera pokazywała, że jest dobrym narzędziem do takiego rodzaju dróg. Zupełnie nowy silnik o pojemności 1200 ccm jest wisienką na torcie. Jadąc z prędkościami 110 km/h do 160 km/h nie odczuwałem żadnych wibracji."
"Skrzynia biegów pomimo braku najnowszych rozwiązań technicznych działa bez zarzutu - działa o wiele łatwiej niż w GS-ie. Poza tym, ze względu na tradycyjne widelce z przodu, motocykl daje o wiele większe wyczucie przodu. Dzięki temu przyjemność z jazdy jest o wiele większa." "Co więcej, nowa Tenera zapewnia komfort i zdolność do połykania kilometrów inny niż ten, który znamy z BMW. Jeżeli natomiast ktoś przedkłada japońskie motocykle nad włoskie będzie także zadowolony z odporności Yamahy. Nowy jednoślad jest godnym następcą rodziny Tenere."
Super Tenere ma rzędowy silnik o pojemności 1199 ccm. Jest wyposażony w system kontroli trakcji z trzema ustawieniami i regulowane siedzenie. Motocykl ten jest zaprojektowany tak by nie ustępować w ilości sprzedanych egzemplarzy liderowi, czyli BMW R1200GS i BMW R1200GS Adventure.
Zobacz także: BMW R1200GS - wrażenia z jazdy modelem na 2010 rok »Testowany przez Trevora egzemplarz został wyposażony w aluminiową ochronę silnika z prawej i lewej strony oraz ochronę przedniej lampy. Cena testowanego modelu to £13.500.
Zobacz także: 65 zdjęć 2010 Yamaha XT1200Z Super Tenere »
"Skrzynia biegów pomimo braku najnowszych rozwiązań technicznych działa bez zarzutu - działa o wiele łatwiej niż w GS-ie. Poza tym, ze względu na tradycyjne widelce z przodu, motocykl daje o wiele większe wyczucie przodu. Dzięki temu przyjemność z jazdy jest o wiele większa." "Co więcej, nowa Tenera zapewnia komfort i zdolność do połykania kilometrów inny niż ten, który znamy z BMW. Jeżeli natomiast ktoś przedkłada japońskie motocykle nad włoskie będzie także zadowolony z odporności Yamahy. Nowy jednoślad jest godnym następcą rodziny Tenere."
Zobacz także: BMW R1200GS - wrażenia z jazdy modelem na 2010 rok »
źródło: MCN
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Yamaha XT1200Z Super Tenere - wrażenia z jazdy testowej
Podobne: Yamaha XT1200Z Super Tenere - wrażenia z jazdy testowej




Podobne galerie: Yamaha XT1200Z Super Tenere - wrażenia z jazdy testowej



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Yamaha