Motocykle » Katalog skuterów » Peugeot Speedfight 2

Jest jednym z najbardziej popularnych i lubianych skuterów w Polsce, dlaczego? Głównie ze względu na wygląd. Kiedy w 1997 r po raz pierwszy pojawił się na rynku zawojował swoim designem Polski rynek, potrafił rozkochać w sobie
niejednego młodocianego adepta motocykli.
Opisywany dzisiaj Speedfighter2 powstał trzy lata później, a do roku 2008 prawie w ogóle się nie zmienił. Oferowano go w coraz to bardziej wyszukanych wersjach limitowanych, które różniły się tylko i wyłącznie malowaniem. Producent do dziś odcina kupony od tego nieprzeciętnego skutera. Technicznie nie wyróżnia się na tle innych producentów, co nie oznacza, że jest przestarzały. Pod owiewką pracuje sprawdzony dwusuw o pojemności 50cm, zasilany gaźnikiem. Uzyskuje on po odblokowaniu 6,5-8 kucyków.
Peugeot śmiga na trzynastu calowych felgach. Ciekawostką jest dość nietypowe zawieszenie. Otóż z przodu skuter zawieszony jest na jednoramiennym wahaczu pchanym. Opinie użytkowników co do tego rozwiązania są dosyć podzielone. Jedni uważają to za zaletę, a sceptycy twierdzą, że w zakrętach skuter jest mniej stabilny i przewidywalny niż na standardowym widelcu. Z tyłu spotkamy już zwykły pojedynczy amortyzator. O nasze bezpieczeństwo dbają bardzo dobre hamulce, co ciekawe standardowo w stalowych oplotach. Innie producenci powinni brać z Peugeota w tym temacie.
Jeśli chodzi o wygląd, to Speedfighterowi 2 nie można niczego zarzucić, a elementy tuningowe takie jak: podesty z blachy ryflowanej czy tylny spoiler dodają jeszcze bardziej sportowego wyglądu.
Komfort - jaki komfort? Peugeot postawił wszystko na jedną kartę. Speedfight pomimo tego, tak naprawdę okazuje się skuterem bardzo uniwersalnym. Jego gabaryty i dynamika pozwalają na dosyć spokojne poruszanie się przy dłuższych wypadach za miasto, zaś łatwość i poręczność prowadzenia doskonale sprawdza się w ruchu miejskim.
niejednego młodocianego adepta motocykli.
Opisywany dzisiaj Speedfighter2 powstał trzy lata później, a do roku 2008 prawie w ogóle się nie zmienił. Oferowano go w coraz to bardziej wyszukanych wersjach limitowanych, które różniły się tylko i wyłącznie malowaniem. Producent do dziś odcina kupony od tego nieprzeciętnego skutera. Technicznie nie wyróżnia się na tle innych producentów, co nie oznacza, że jest przestarzały. Pod owiewką pracuje sprawdzony dwusuw o pojemności 50cm, zasilany gaźnikiem. Uzyskuje on po odblokowaniu 6,5-8 kucyków.
Peugeot śmiga na trzynastu calowych felgach. Ciekawostką jest dość nietypowe zawieszenie. Otóż z przodu skuter zawieszony jest na jednoramiennym wahaczu pchanym. Opinie użytkowników co do tego rozwiązania są dosyć podzielone. Jedni uważają to za zaletę, a sceptycy twierdzą, że w zakrętach skuter jest mniej stabilny i przewidywalny niż na standardowym widelcu. Z tyłu spotkamy już zwykły pojedynczy amortyzator. O nasze bezpieczeństwo dbają bardzo dobre hamulce, co ciekawe standardowo w stalowych oplotach. Innie producenci powinni brać z Peugeota w tym temacie.
Jeśli chodzi o wygląd, to Speedfighterowi 2 nie można niczego zarzucić, a elementy tuningowe takie jak: podesty z blachy ryflowanej czy tylny spoiler dodają jeszcze bardziej sportowego wyglądu.
Komfort - jaki komfort? Peugeot postawił wszystko na jedną kartę. Speedfight pomimo tego, tak naprawdę okazuje się skuterem bardzo uniwersalnym. Jego gabaryty i dynamika pozwalają na dosyć spokojne poruszanie się przy dłuższych wypadach za miasto, zaś łatwość i poręczność prowadzenia doskonale sprawdza się w ruchu miejskim.

Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Peugeot Speedfight 2
Podobne: Peugeot Speedfight 2




Podobne galerie: Peugeot Speedfight 2
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Peugeot
Galerie zdjęć
Newsletter