Motocykle » Aktualności » KTM/Vyrus Frankenbike - hybryda jakich mało

KTM/Vyrus Frankenbike - hybryda jakich mało
2011-02-20 - A. Miklewska Tagi: KTM, Hybryda, Vyrus, Vyrus 987 C3 4V, KTM 450 Rally, Frankenbike
Jaki motocykl jest najbardziej niepraktycznym jednośladem na świecie? Może to być mieszanina maszyn: KTM Dakar 450 & KTM Freeride concept oraz Vyrusa 987 C3 4V. Frankenbike nie tylko zwraca na siebie uwagę niecodziennym wyglądem, ale jest to także kawał dobrej pracy w photoshopie. Połączone siły zwycięzcy Dakaru, silnika Ducati v-twin o pojemności 1198 ccm i dziwnej konstrukcji Vyrusa wyglądają kosmicznie, ale nawet sam twórca podkreśla, że ten motocykl najprawdopodobniej nie będzie sprawny.
"Nisko umieszczona chłodnica napełni się piaskiem jeszcze na linii startu Dakaru, otwarte, suche sprzęgło nie wytrwa nawet 10 km w rajdowych warunkach, nie pomoże nawet 211 KM, które wytworzy silnik Ducati 1198 ccm. Z przodu KTM 450 Rally, z tyłu KTM Freeride concept, pod zadupkiem wydech Akrapovic. Motocykl ten będzie tak bezużyteczny, że najlepiej mieć ze sobą ciężarówkę Kamaz, która pomoże w trudnej sytuacji. Co więcej, Frankenbike nie pasuje do żadnej klasy Dakaru. Jednak jak patrzę na moje dzieło to w mojej opinii to prawdziwy killer!"
źródło: asphaltandrubber
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
KTM/Vyrus Frankenbike - hybryda jakich mało
Podobne: KTM/Vyrus Frankenbike - hybryda jakich mało




Podobne galerie: KTM/Vyrus Frankenbike - hybryda jakich mało
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit KTM
Newsletter
Galerie zdjęć