Motocykle » Aktualności » BMW K 1600 GTL - teraz jeszcze bardziej "ekskluzywny"

BMW K 1600 GTL - teraz jeszcze bardziej "ekskluzywny"
2013-11-27 - P. Krupka Tagi: Motocykle, BMW K 1600 GTL
BMW w przyszłym roku wprowadzi na rynek nową odsłonę modelu K 1600 GTL w wersji Exclusive. Jest to motocykl, który śmiało można określać mianem odpowiednika Serii 7 w przypadku samochodów bawarskiej marki.
Model K 1600 GTL nie jest nowością na polskim rynku i podstawowe parametry są świetnie znane. Sercem motocykla jest 6-cylindrowy rzędowy silnik, który rozwija 160KM przy 7750 obr/min, dysponując momentem obrotowym rzędu 175Nm (przy 5200 obr/min). Co ważne, większość tego momentu jest dostępna już przy zaledwie 1500 obr/min. Nowością wersji Exclusive będzie system bezkluczykowego zapłonu - wystarczy, że kierowca ma przy sobie moduł, który steruje blokadą motocykla. Ewenementem jest antena radiowa, która... pokrywa górną część kufra z tyłu motocykla, co zdaniem producenta poprawia odbiór stacji radiowych. Zmiany dotknęły także kokpit - wskaźniki otrzymały nieco poprawiony wygląd i chromowane elementy. Ułatwieniem dla motocyklisty jest system, wspomagający ruszanie na wzniesieniach - Hill Start Control. Biorąc pod uwagę fakt, że motocykl waży 360kg, to duże udogodnienie.
Nie podano na razie, ile będzie trzeba zapłacić za K 1600 GTL Exclusive w polskich salonach - cena w Niemczech to 29.100 euro. Można się spodziewać, że wyniesie nieco ponad 100 tys. zł, bowiem standardowa wersja tego BMW to koszt 94.700zł.
Model K 1600 GTL nie jest nowością na polskim rynku i podstawowe parametry są świetnie znane. Sercem motocykla jest 6-cylindrowy rzędowy silnik, który rozwija 160KM przy 7750 obr/min, dysponując momentem obrotowym rzędu 175Nm (przy 5200 obr/min). Co ważne, większość tego momentu jest dostępna już przy zaledwie 1500 obr/min. Nowością wersji Exclusive będzie system bezkluczykowego zapłonu - wystarczy, że kierowca ma przy sobie moduł, który steruje blokadą motocykla. Ewenementem jest antena radiowa, która... pokrywa górną część kufra z tyłu motocykla, co zdaniem producenta poprawia odbiór stacji radiowych. Zmiany dotknęły także kokpit - wskaźniki otrzymały nieco poprawiony wygląd i chromowane elementy. Ułatwieniem dla motocyklisty jest system, wspomagający ruszanie na wzniesieniach - Hill Start Control. Biorąc pod uwagę fakt, że motocykl waży 360kg, to duże udogodnienie.
Nie podano na razie, ile będzie trzeba zapłacić za K 1600 GTL Exclusive w polskich salonach - cena w Niemczech to 29.100 euro. Można się spodziewać, że wyniesie nieco ponad 100 tys. zł, bowiem standardowa wersja tego BMW to koszt 94.700zł.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
BMW K 1600 GTL - teraz jeszcze bardziej "ekskluzywny"
Podobne: BMW K 1600 GTL - teraz jeszcze bardziej "ekskluzywny"




Podobne galerie: BMW K 1600 GTL - teraz jeszcze bardziej "ekskluzywny"



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter