Motocykle » Aktualności » Yamaha YZR-M1 została oficjalnie zaprezentowana w Sepang

Yamaha YZR-M1 została oficjalnie zaprezentowana w Sepang
2010-02-04 - A. Miklewska Tagi: Fiat, Yamaha, Rossi, MotoGP, Valentino Rossi, Superbike, Jorge Lorenzo, Yamaha YZR M1, Fiat Yamaha Team
Pod koniec stycznia informowaliśmy, że w Sepang Fiat Yamaha MotoGP Team zaprezentuje swój nowy motocykl - Yamahę YZR-M1. Tak też się stało. Na torze w Malezji podziwialiśmy nie tylko nową Yamahę, ale także takie sławny jak Valentino Rossi i Jorge Lorenzo, którzy będą ze sobą rywalizować w sezonie MotoGP 2010.
Zobacz także: 20 zdjęć Yamaha YZR-M1 i Fiat Yamaha MotoGP Team »Czwarty rok z rzędu Fiat będzie sponsorował zespół Fiat Yamaha MotoGP Team. W nadchodzącym sezonie zmienił się slogan umieszczony na każdym motocyklu. Brzmi on teraz "Semakin Di Depan", co w wolnym tłumaczeniu oznacza "Krok do przodu w Indonezji". Napis ten ma na celu zaakcentowanie, że rynek azjatycki jest dla Yamahy bardzo ważny.
Specyfikacja techniczna 2010 Yamaha YZR-M1:
Silnik: chłodzony cieczą, rzędowy, 800 ccm
Moc: ponad 200 KM
Prędkość maksymalna: ponad 320 km/h
Skrzynia biegów: sześciobiegowa, odwrócone przełożenia
Podwozie: aluminiowe, regulowany układ kierowniczy/rozstaw osi/wysokość motocykla, wahacz aluminium
Zawieszenie: widelce przednie Öhlins USD, amortyzator tylni Öhlins, pełna regulacja wstępnego obciążenia, wysoka i niska prędkość kompresji i tłumienia odbicia
Koła: Marchesini 16,5-calowe
Opony: Bridgestone 16,5-calowe
Hamulce: Brembo, z przodu: podwójne 320 mm karbonowe tarcze, dwa cztero-tloczkowe zaciski, z tyłu: jedna 220 mm tarcza ze stali nierdzewnej, dwu-tłoczkowy zacisk
Waga: 150 kg
Zobacz także: 20 zdjęć Yamaha YZR-M1 i Fiat Yamaha MotoGP Team »
Silnik: chłodzony cieczą, rzędowy, 800 ccm
Moc: ponad 200 KM
Prędkość maksymalna: ponad 320 km/h
Skrzynia biegów: sześciobiegowa, odwrócone przełożenia
Podwozie: aluminiowe, regulowany układ kierowniczy/rozstaw osi/wysokość motocykla, wahacz aluminium
Zawieszenie: widelce przednie Öhlins USD, amortyzator tylni Öhlins, pełna regulacja wstępnego obciążenia, wysoka i niska prędkość kompresji i tłumienia odbicia
Koła: Marchesini 16,5-calowe
Opony: Bridgestone 16,5-calowe
Hamulce: Brembo, z przodu: podwójne 320 mm karbonowe tarcze, dwa cztero-tloczkowe zaciski, z tyłu: jedna 220 mm tarcza ze stali nierdzewnej, dwu-tłoczkowy zacisk
Waga: 150 kg
źródło: twowheelsblog
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Yamaha YZR-M1 została oficjalnie zaprezentowana w Sepang
Podobne: Yamaha YZR-M1 została oficjalnie zaprezentowana w Sepang




Podobne galerie: Yamaha YZR-M1 została oficjalnie zaprezentowana w Sepang



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Yamaha
Newsletter
Galerie zdjęć