Motocykle » Aktualności » Suzuki GSX1250FA - dalekobieżny Bandit?

Suzuki GSX1250FA - dalekobieżny Bandit?
2009-09-11 - P. Łukasiewicz Tagi: Suzuki, Premiery, Suzuki GSX1250FA
Przyszłoroczna oferta motocykli Suzuki powiększyła się o nową pozycję - model GSX1250FA. Nowy motocykl będzie sprzedawany w Europie i - prawdę mówiąc - będzie Banditem 1250 obudowanym owiewkami, dla których inspiracją był ewidentnie model GSX600F.
Zarówno jednostka napędowa, jak i całość konstrukcji jest dokładnie taka sama, jak w dużym Bandycie - czterocylindrowy, chłodzony cieczą, rzędowy czterosuw o pojemności 1255 cm3 z wtryskiem SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve), umieszczony w kołyskowej ramie zakończonej po jednej stronie standardowym teleskopowym widelcem, a po drugiej - centralnym amortyzatorem. Paliwa dostarczy dziewiętnastolitrowy zbiornik, o wygodę kierującego zadba siedzenie o regulowanej wysokości (od 805 do 825 mm), a o bezpieczeństwo - system ABS sprzęgnięty z dwoma przednimi tarczami o średnicy 310 mm (zaciski czterotłoczkowe) i tylną tarczą 240 mm z zaciskiem jednotłoczkowym. Suzuki planuje sprzedawać swojego "plastikowego Bandytę" jako tani w porównaniu do konkurencji motocykl sportowo-turystyczny. Aby położyć nacisk na "turystyczny", w ofercie znajdzie się pakiet akcesoriów uprzyjemniających dalekie podróże (podwyższone owiewki, kufry, podgrzewane manetki etc.). Gama kolorystyczna na sezon 2010 to gustowna szarość, ekscytujący niebieski i klasyczna czerń. Ceny nowego GSX1250FA nie są jeszcze znane.
Zarówno jednostka napędowa, jak i całość konstrukcji jest dokładnie taka sama, jak w dużym Bandycie - czterocylindrowy, chłodzony cieczą, rzędowy czterosuw o pojemności 1255 cm3 z wtryskiem SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve), umieszczony w kołyskowej ramie zakończonej po jednej stronie standardowym teleskopowym widelcem, a po drugiej - centralnym amortyzatorem. Paliwa dostarczy dziewiętnastolitrowy zbiornik, o wygodę kierującego zadba siedzenie o regulowanej wysokości (od 805 do 825 mm), a o bezpieczeństwo - system ABS sprzęgnięty z dwoma przednimi tarczami o średnicy 310 mm (zaciski czterotłoczkowe) i tylną tarczą 240 mm z zaciskiem jednotłoczkowym. Suzuki planuje sprzedawać swojego "plastikowego Bandytę" jako tani w porównaniu do konkurencji motocykl sportowo-turystyczny. Aby położyć nacisk na "turystyczny", w ofercie znajdzie się pakiet akcesoriów uprzyjemniających dalekie podróże (podwyższone owiewki, kufry, podgrzewane manetki etc.). Gama kolorystyczna na sezon 2010 to gustowna szarość, ekscytujący niebieski i klasyczna czerń. Ceny nowego GSX1250FA nie są jeszcze znane.
źródło: Suzuki Motor Poland
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Suzuki GSX1250FA - dalekobieżny Bandit?
Podobne: Suzuki GSX1250FA - dalekobieżny Bandit?




Podobne galerie: Suzuki GSX1250FA - dalekobieżny Bandit?



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Suzuki
Newsletter
Galerie zdjęć