Motocykle » Aktualności » Superbob Concept, czyli 158-konny, turbodoładowany V-Twin

Superbob Concept, czyli 158-konny, turbodoładowany V-Twin
2011-11-30 - A. Miklewska Tagi: Motocykle koncepcyjne, Boxer Design, Superbob
Francuska firma Boxer Design, zaprezentowała w Paryżu, na targach Salon de la Moto swój najnowszy motocykl koncepcyjny. Superbob to jednoślad z silnikiem V-Twin, o pojemności 1000 ccm, który ma 158 KM przy 9.500 rpm i 125 Nm momentu obrotowego przy 8.000 rpm. Jednostka napędowa została wyprodukowana we współpracy z francuską firmą projektową Akira. Silnik ten oferuje dobre osiągi w całej krzywej mocy, a szczególnie w zakresie niskich i średnich obrotów.
Samonośna rama zbudowana jest z włókien węglowych i ma wbudowany airbox, podobnie jak Ducati 1199 Panigale. Firma Boxer Design twierdzi, że motocykl ten waży zaledwie 199 kg, wliczając w to zatankowany do pełna, 16-litrowy zbiornik paliwa.
Przednie zawieszenie zostało wykonane na podobieństwo niektórych modeli BMW, dzięki czemu mogło ono zostać oddzielone od kierowcy. Z tyłu możemy dostrzec jednostronny wahacz oraz amortyzator z regulacją kompresji i odbicia. Superbob ma z przodu podwójne, 320 mm tarcze i czterotłoczkowe zaciski. Z tyłu hamować będzie jedna, 245 mm tarcza i dwutłoczkowy zacisk. W tej chwili Superbob pozostaje koncepcją, choć Boxer Design nie wyklucza wprowadzenia go do seryjnej produkcji w czasie około dwóch lat.
Superbob Concept bu Boxer Design
Superbob Concept bu Boxer Design
Superbob Concept bu Boxer Design
Superbob Concept bu Boxer Design
Superbob Concept bu Boxer Design
Superbob Concept bu Boxer Design
Superbob Concept bu Boxer Design
Superbob Concept bu Boxer Design
Superbob Concept bu Boxer Design
Superbob Concept bu Boxer Design
Superbob Concept bu Boxer Design
Superbob Concept bu Boxer Design
Superbob Concept bu Boxer Design
Superbob Concept bu Boxer Design
Superbob Concept bu Boxer Design
Superbob Concept bu Boxer Design
Przednie zawieszenie zostało wykonane na podobieństwo niektórych modeli BMW, dzięki czemu mogło ono zostać oddzielone od kierowcy. Z tyłu możemy dostrzec jednostronny wahacz oraz amortyzator z regulacją kompresji i odbicia. Superbob ma z przodu podwójne, 320 mm tarcze i czterotłoczkowe zaciski. Z tyłu hamować będzie jedna, 245 mm tarcza i dwutłoczkowy zacisk. W tej chwili Superbob pozostaje koncepcją, choć Boxer Design nie wyklucza wprowadzenia go do seryjnej produkcji w czasie około dwóch lat.
















źródło: motorcycle
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Superbob Concept, czyli 158-konny, turbodoładowany V-Twin
Podobne: Superbob Concept, czyli 158-konny, turbodoładowany V-Twin




Podobne galerie: Superbob Concept, czyli 158-konny, turbodoładowany V-Twin
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter