Motocykle  »  Aktualności  »  Motus MST, czyli amerykański sportowy turystyk
Motus MST

Motus MST, czyli amerykański sportowy turystyk

2011-03-14 - A. Miklewska     Tagi: Motocykle, Motus, Motus MST
Motus w końcu zaprezentował światu swoje najnowsze dzieło, sportowo-turystyczny motocykl MST. Został on opracowany we współpracy firmą z Pratt & Miller Engineering. Motus MST napędzany jest silnikiem V4, z bezpośrednim wtryskiem paliwa (GDI), o pojemnością 1.645 ccm. Ta jednostka napędowa wytwarza 161 KM przy 7,800 rpm i 165 Nm przy 4.500 rpm. Lee Conn: "Jesteśmy bardzo dumni, że możemy pokazać światu model MST. Wlaliśmy nasze serce i dusze do tego motocykla i mamy nadzieję, że dzięki temu jego jakość i charakter będą stały na wysokim poziomie. Ten motocykl różni się od innych, jest bardzo mocny, doskonale trzyma się drogi, moc jest dostępna w całym zakresie obrotów. Co więcej, dźwięk silnika za każdym razem przyprawia mnie o gęsią skórkę." Rok 2011 wydaje się być rokiem przełomowym w odrodzeniu amerykańskich, sportowych motocykli. Motus dołączył do Erik Buell Racing, który także w tym roku zaprezentował swój sportowy motocykl.Motus MST, to motocykl, który można kochać, albo nienawidzić. Najprawdopodobniej wersja produkcyjna pojawi się w 2012 roku. Na razie Motus ma zamiar jeździć ze swoim prototypem po Stanach Zjednoczonych i słuchać rad przyszłych klientów.

Motus MST - specyfikacja techniczna:
Typ silnika: 1645 ccm, chłodzony cieczą, 90º V4
Osiągi: Minimalnie 140 KM przy 7.800 rpm, 162 Nm przy 4.500 rpm, czerwone pole przy 8.000 rpm
Skrzynia biegów: 6-biegowa, sekwencyjna skrzynia biegów; wielotarczowe mokre sprzęgło
Średnica x skok tłoka: 86,5 mm x 70,0 mm
Kompresja: 11,5:1
Zawory: Ssący Ø 44.5mm; wydechowy Ø36.8 mm, ze stali nierdzewnej
Wymiary (silnik): 610 mm L x 492 mm W x 508 mm H
Rama: Rurowa
Zawieszenie przednie: 43 mm odwrócony widelec teleskopowy, w pełni regulowany, skok 120 mm
Tylne zawieszenie: Wahacz, w pełni regulowany amortyzator, skok 120 mm
Hamulce: Z przodu - podwójna, pływająca tarcza 320 mm, dwa czterotłoczkowe zaciski radialne, z tylu - jedna tarcza i jeden dwutłoczkowy zacisk
Koła: 17-calowe z przodu i z tyłu; aluminiowe, opony - Michelin Pilot Road 2CT
Owiewki: Kompozyt
Długość całkowita: 2.130 mm
Rozstaw osi: 1.473 mm
Wysokość siedzenia: 787 mm
Masa własna: 227 kg (szacunkowo)
Pojemność zbiornika paliwa: 22.7 l
Data produkcji: 2011



źródło: asphaltandrubber

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Motus MST, czyli amerykański sportowy turystyk