Motocykle » Aktualności » Motus MST, czyli amerykański sportowy turystyk

Motus MST, czyli amerykański sportowy turystyk
Motus w końcu zaprezentował światu swoje najnowsze dzieło, sportowo-turystyczny motocykl MST. Został on opracowany we współpracy firmą z Pratt & Miller Engineering. Motus MST napędzany jest silnikiem V4, z bezpośrednim wtryskiem paliwa (GDI), o pojemnością 1.645 ccm. Ta jednostka napędowa wytwarza 161 KM przy 7,800 rpm i 165 Nm przy 4.500 rpm.
Lee Conn: "Jesteśmy bardzo dumni, że możemy pokazać światu model MST. Wlaliśmy nasze serce i dusze do tego motocykla i mamy nadzieję, że dzięki temu jego jakość i charakter będą stały na wysokim poziomie. Ten motocykl różni się od innych, jest bardzo mocny, doskonale trzyma się drogi, moc jest dostępna w całym zakresie obrotów. Co więcej, dźwięk silnika za każdym razem przyprawia mnie o gęsią skórkę."
Rok 2011 wydaje się być rokiem przełomowym w odrodzeniu amerykańskich, sportowych motocykli. Motus dołączył do Erik Buell Racing, który także w tym roku zaprezentował swój sportowy motocykl.
Zobacz także: Erik Buell Racing 1190RS w całej okazałości »Motus MST, to motocykl, który można kochać, albo nienawidzić. Najprawdopodobniej wersja produkcyjna pojawi się w 2012 roku. Na razie Motus ma zamiar jeździć ze swoim prototypem po Stanach Zjednoczonych i słuchać rad przyszłych klientów.
Motus MST - specyfikacja techniczna:
Typ silnika: 1645 ccm, chłodzony cieczą, 90º V4
Osiągi: Minimalnie 140 KM przy 7.800 rpm, 162 Nm przy 4.500 rpm, czerwone pole przy 8.000 rpm
Skrzynia biegów: 6-biegowa, sekwencyjna skrzynia biegów; wielotarczowe mokre sprzęgło
Średnica x skok tłoka: 86,5 mm x 70,0 mm
Kompresja: 11,5:1
Zawory: Ssący Ø 44.5mm; wydechowy Ø36.8 mm, ze stali nierdzewnej
Wymiary (silnik): 610 mm L x 492 mm W x 508 mm H
Rama: Rurowa
Zawieszenie przednie: 43 mm odwrócony widelec teleskopowy, w pełni regulowany, skok 120 mm
Tylne zawieszenie: Wahacz, w pełni regulowany amortyzator, skok 120 mm
Hamulce: Z przodu - podwójna, pływająca tarcza 320 mm, dwa czterotłoczkowe zaciski radialne, z tylu - jedna tarcza i jeden dwutłoczkowy zacisk
Koła: 17-calowe z przodu i z tyłu; aluminiowe, opony - Michelin Pilot Road 2CT
Owiewki: Kompozyt
Długość całkowita: 2.130 mm
Rozstaw osi: 1.473 mm
Wysokość siedzenia: 787 mm
Masa własna: 227 kg (szacunkowo)
Pojemność zbiornika paliwa: 22.7 l
Data produkcji: 2011
Zobacz także: Erik Buell Racing 1190RS w całej okazałości »
Motus MST - specyfikacja techniczna:
Osiągi: Minimalnie 140 KM przy 7.800 rpm, 162 Nm przy 4.500 rpm, czerwone pole przy 8.000 rpm
Skrzynia biegów: 6-biegowa, sekwencyjna skrzynia biegów; wielotarczowe mokre sprzęgło
Średnica x skok tłoka: 86,5 mm x 70,0 mm
Kompresja: 11,5:1
Zawory: Ssący Ø 44.5mm; wydechowy Ø36.8 mm, ze stali nierdzewnej
Wymiary (silnik): 610 mm L x 492 mm W x 508 mm H
Rama: Rurowa
Zawieszenie przednie: 43 mm odwrócony widelec teleskopowy, w pełni regulowany, skok 120 mm
Tylne zawieszenie: Wahacz, w pełni regulowany amortyzator, skok 120 mm
Hamulce: Z przodu - podwójna, pływająca tarcza 320 mm, dwa czterotłoczkowe zaciski radialne, z tylu - jedna tarcza i jeden dwutłoczkowy zacisk
Koła: 17-calowe z przodu i z tyłu; aluminiowe, opony - Michelin Pilot Road 2CT
Owiewki: Kompozyt
Długość całkowita: 2.130 mm
Rozstaw osi: 1.473 mm
Wysokość siedzenia: 787 mm
Masa własna: 227 kg (szacunkowo)
Pojemność zbiornika paliwa: 22.7 l
Data produkcji: 2011
źródło: asphaltandrubber
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Motus MST, czyli amerykański sportowy turystyk
Podobne: Motus MST, czyli amerykański sportowy turystyk




Podobne galerie: Motus MST, czyli amerykański sportowy turystyk



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter