Motocykle » Aktualności » Moto Guzzi 1200 Sport 'Corsa' Special Edition

Moto Guzzi 1200 Sport 'Corsa' Special Edition
2011-05-16 - A. Miklewska Tagi: Edycje specjalne, Moto Guzzi, Naked bike, Moto Guzzi 1200 Sport
Moto Guzzi zaprezentował edycję specjalną motocykla 1200 Sport 'Corsa'. Włoski producent ubrał jednoślad w biało-czerwone barwy i wykończył go złotem. Motocykl wygląda naprawdę ciekawie i co więcej jego cena nie zwiększyła się w stosunku do standardowego modelu.
Moto Guzzi 1200 Sport ‘Corsa’ Special Edition napędzany jest silnikiem V90 8v o pojemności 1.151 ccm, tym samym, który znajdziemy w nowym Stelvio NTX&Norge GT. Ta jednostka napędowa ma 103 KM przy 7.000 rpm i moment obrotowy wynoszący 105 Nm. Wybierać nierówności pomagają widelce Marzochi z regulacją wstępną, kompresji i tłumienia odbicia i tak tylna sprężyna z podobną regulacją. Trójramienne felgi Marchesini obute są w opony o rozmiarach: 120/70 ZR17 z przodu i 180/55 ZR17 z tyłu , hamulcami zajęło się oczywiście Brembo. Z przodu znajdziemy dwie 320 mm tarcze z czterotłoczkowymi zaciskami radialnymi, a z tyłu jedną tarczę o wielkości 282 mm. Specyfikacja techniczna - Moto Guzzi 1200 Sport ‘Corsa’ Special Edition:
Typ silnika: Czterosuwowy V 90 twin
Chłodzenie: Powietrzne i olejowe z niezależną pompą chłodzącą
Pojemność: 1.151 ccm
Średnica tłoka: 95 x 81,2 mm
Stopień sprężania: 11: 1
Maksymalna moc: 103 KM przy 7.000 rpm
Maksymalny moment obrotowy: ponad 105 Nm przy 6750 rpm
Układ wydechowy: Ze stali nierdzewnej, 2-w-1, katalizator z sondą Lambda
Homologacja: Euro 3
Skrzynia biegów: 6-biegów
Przełożenie biegu 1 17/38 = 1: 2.235, 2. 20 / 34 = 1: 1.700, 3. 23/31 = 1: 1.348, 4 26/29 = 1: 1.115, 5 31/30 = 1: 0.968, 6 29 / 25 = 1: 0.862
Smarowanie: Kąpiel olejowa
Przeniesienie napędu: napęd reaktywny CA.RC
Sprzęgło: Pojedyncze talerze
Rama: Rurowa, stal o wysokiej wytrzymałości
Rozstaw osi: 1.495 mm
Kąt skrętu: 32°
Zawieszenie przednie: hydrauliczny widelec teleskopowy 45 mm. Skok: 120 mm
Zawieszenie tylne: Amortyzator z regulacją dobicia i wstępnego obciążenia (hydrauliczny). Skok: 140 mm
Hamulec przedni: podwójne pływające tarcze ze stali nierdzewnej, 320 mm, 4-tłoczkowe
Hamulec tylny: pojedyncza tarcza, 282 mm, pływający zacisk 2-tłoczkowy
Koła: trój ramienne, aluminiowe
Opona przód: 120/70 ZR17
Opona tył: 180/55 ZR17
Długość: 2.195 mm
Szerokość (kierownica): 840 mm
Wysokość (szyby): 1.160 mm
Wysokość siedzenia: 800 mm
Min. prześwit: 185 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 23 litrów (4 litry rezerwy)
Moto Guzzi 1200 Sport ‘Corsa’ Special Edition napędzany jest silnikiem V90 8v o pojemności 1.151 ccm, tym samym, który znajdziemy w nowym Stelvio NTX&Norge GT. Ta jednostka napędowa ma 103 KM przy 7.000 rpm i moment obrotowy wynoszący 105 Nm. Wybierać nierówności pomagają widelce Marzochi z regulacją wstępną, kompresji i tłumienia odbicia i tak tylna sprężyna z podobną regulacją. Trójramienne felgi Marchesini obute są w opony o rozmiarach: 120/70 ZR17 z przodu i 180/55 ZR17 z tyłu , hamulcami zajęło się oczywiście Brembo. Z przodu znajdziemy dwie 320 mm tarcze z czterotłoczkowymi zaciskami radialnymi, a z tyłu jedną tarczę o wielkości 282 mm. Specyfikacja techniczna - Moto Guzzi 1200 Sport ‘Corsa’ Special Edition:
Typ silnika: Czterosuwowy V 90 twin
Chłodzenie: Powietrzne i olejowe z niezależną pompą chłodzącą
Pojemność: 1.151 ccm
Średnica tłoka: 95 x 81,2 mm
Stopień sprężania: 11: 1
Maksymalna moc: 103 KM przy 7.000 rpm
Maksymalny moment obrotowy: ponad 105 Nm przy 6750 rpm
Układ wydechowy: Ze stali nierdzewnej, 2-w-1, katalizator z sondą Lambda
Homologacja: Euro 3
Skrzynia biegów: 6-biegów
Przełożenie biegu 1 17/38 = 1: 2.235, 2. 20 / 34 = 1: 1.700, 3. 23/31 = 1: 1.348, 4 26/29 = 1: 1.115, 5 31/30 = 1: 0.968, 6 29 / 25 = 1: 0.862
Smarowanie: Kąpiel olejowa
Przeniesienie napędu: napęd reaktywny CA.RC
Sprzęgło: Pojedyncze talerze
Rama: Rurowa, stal o wysokiej wytrzymałości
Rozstaw osi: 1.495 mm
Kąt skrętu: 32°
Zawieszenie przednie: hydrauliczny widelec teleskopowy 45 mm. Skok: 120 mm
Zawieszenie tylne: Amortyzator z regulacją dobicia i wstępnego obciążenia (hydrauliczny). Skok: 140 mm
Hamulec przedni: podwójne pływające tarcze ze stali nierdzewnej, 320 mm, 4-tłoczkowe
Hamulec tylny: pojedyncza tarcza, 282 mm, pływający zacisk 2-tłoczkowy
Koła: trój ramienne, aluminiowe
Opona przód: 120/70 ZR17
Opona tył: 180/55 ZR17
Długość: 2.195 mm
Szerokość (kierownica): 840 mm
Wysokość (szyby): 1.160 mm
Wysokość siedzenia: 800 mm
Min. prześwit: 185 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 23 litrów (4 litry rezerwy)
źródło: asphaltandrubber
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Moto Guzzi 1200 Sport 'Corsa' Special Edition
Podobne: Moto Guzzi 1200 Sport 'Corsa' Special Edition




Podobne galerie: Moto Guzzi 1200 Sport 'Corsa' Special Edition



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Moto Guzzi
Galerie zdjęć
Newsletter