Motocykle  »  Aktualności  »  Jak zmniejszyć opór - testy BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym

Jak zmniejszyć opór - testy BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym

2010-11-17 - A. Miklewska     Tagi: BMW, BMW S1000RR, S1000RR, Tunel aerodynamiczny
Troy Corser i Leon Haslam spędzili ostatnio sporo czasu w tunelu aerodynamicznym przygotowując się do przyszłego sezonu WSBK. Przy wietrze wiejącym z prędkością 240 km/h każdy z zawodników próbował znaleźć idealną pozycję jazdy na BMW S1000RR. Eksperymentowano także z nowymi kształtami szyb, by zyskać cenne sekundy, tak ważne podczas wyścigów. Rainer Baumel, dyrektor techniczny zespołu BMW SBK: "Pozycja głowy, górnych części ciała, łokci, kolan i stóp może mieć ogromny wpływ na opór, a to wiąże się z lepszym lub gorszym czasem okrążenia. Oczywiście, nie ma jednej pozycji, która jest optymalna dla wszystkich zawodników. Zależy to od wielu indywidualnych czynników, począwszy od wzrostu i postury. Intensywna praca w tunelu aerodynamicznym wykonywana przez Troy'a i Leon'a ma celu znalezienie idealnej pozycji dla każdego z nich."



źródło: hellforleathermagazine

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

Jak zmniejszyć opór - testy BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym

Jak zmniejszyć opór - testy BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
bobo 2010-11-18 00:29
ten bike to moje marzenie :-)
Podobne: Jak zmniejszyć opór - testy BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
Podobne galerie: Jak zmniejszyć opór - testy BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit BMW