Motocykle  »  Aktualności  »  Jak zmniejszyć opór - testy BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
			
			
			
			 
									
					
					Jak zmniejszyć opór - testy BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
							2010-11-17 - A. Miklewska     Tagi: BMW, BMW S1000RR, S1000RR, Tunel aerodynamiczny
						
						
						Troy Corser i Leon Haslam spędzili ostatnio sporo czasu w tunelu aerodynamicznym przygotowując się do przyszłego sezonu WSBK. Przy wietrze wiejącym z prędkością 240 km/h każdy z zawodników próbował znaleźć idealną pozycję jazdy na BMW S1000RR. Eksperymentowano także z nowymi kształtami szyb, by zyskać cenne sekundy, tak ważne podczas wyścigów.
						Rainer Baumel, dyrektor techniczny zespołu BMW SBK: "Pozycja głowy, górnych części ciała, łokci, kolan i stóp może mieć ogromny wpływ na opór, a to wiąże się z lepszym lub gorszym czasem okrążenia. Oczywiście, nie ma jednej pozycji, która jest optymalna dla wszystkich zawodników. Zależy to od wielu indywidualnych czynników, począwszy od wzrostu i postury. Intensywna praca w tunelu aerodynamicznym wykonywana przez Troy'a i Leon'a ma celu znalezienie idealnej pozycji dla każdego z nich."
									
						
						
	
	
	
	
									
					
					
źródło: hellforleathermagazine
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Jak zmniejszyć opór - testy BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
Podobne: Jak zmniejszyć opór - testy BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
				 BMW S1000RR i eksperyment z podprogową reklamą »
BMW S1000RR i eksperyment z podprogową reklamą »
					
					 BMW S1000RR - mistrzowskie palenie gumy »
BMW S1000RR - mistrzowskie palenie gumy »
					
					 Styl, klasa i BMW S1000RR »
Styl, klasa i BMW S1000RR »
					
					 Tech Day: seminarium we Włoszech na temat BMW S1000RR »
Tech Day: seminarium we Włoszech na temat BMW S1000RR »
					
				Podobne galerie: Jak zmniejszyć opór - testy BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
				
				
				
				
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				Tapety na pulpit BMW
				
				
				
				
				
				
				
			Newsletter
			
Galerie zdjęć
			
			
			
			
			
			
			
			
 BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym


 
						
						 
						
						 Tapety BMW
						
						Tapety BMW  Amerykańskie pickupy prężą muskuły
Amerykańskie pickupy prężą muskuły  2010 Alitalia Aprilia RSV4
2010 Alitalia Aprilia RSV4  Tapety Koenigsegg
Tapety Koenigsegg  Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory 
 
			
 
 
			