Motocykle » Aktualności » Jak zmniejszyć opór - testy BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym

Jak zmniejszyć opór - testy BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
2010-11-17 - A. Miklewska Tagi: BMW, BMW S1000RR, S1000RR, Tunel aerodynamiczny
Troy Corser i Leon Haslam spędzili ostatnio sporo czasu w tunelu aerodynamicznym przygotowując się do przyszłego sezonu WSBK. Przy wietrze wiejącym z prędkością 240 km/h każdy z zawodników próbował znaleźć idealną pozycję jazdy na BMW S1000RR. Eksperymentowano także z nowymi kształtami szyb, by zyskać cenne sekundy, tak ważne podczas wyścigów.
Rainer Baumel, dyrektor techniczny zespołu BMW SBK: "Pozycja głowy, górnych części ciała, łokci, kolan i stóp może mieć ogromny wpływ na opór, a to wiąże się z lepszym lub gorszym czasem okrążenia. Oczywiście, nie ma jednej pozycji, która jest optymalna dla wszystkich zawodników. Zależy to od wielu indywidualnych czynników, począwszy od wzrostu i postury. Intensywna praca w tunelu aerodynamicznym wykonywana przez Troy'a i Leon'a ma celu znalezienie idealnej pozycji dla każdego z nich."
źródło: hellforleathermagazine
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Jak zmniejszyć opór - testy BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
Podobne: Jak zmniejszyć opór - testy BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym




Podobne galerie: Jak zmniejszyć opór - testy BMW S1000RR w tunelu aerodynamicznym
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit BMW
Galerie zdjęć
Newsletter