Motocykle » Aktualności » BMW S1000RR i eksperyment z podprogową reklamą

BMW S1000RR i eksperyment z podprogową reklamą
2010-12-20 - A. Miklewska Tagi: BMW, Reklama, BMW S1000RR, S1000RR, Reklama podprogowa
Niemiecki producent motocykli zaczął niedawno bawić się z reklamą podprogową. W ten sposób chce promować swój najnowszy sportowy motocykl BMW S1000RR. Zaproszono parę osób do kina i puszczono im film z BMW S1000RR i Ruben'em Xaus w roli głównej.
BMW S1000RR jest napędzany silnikiem DOHC o pojemności 999 ccm. Ma 193 KM i jest to obecnie najmocniejszy silnik o tej pojemności na rynku. Jednoślad waży na sucho 183 kg, z wszystkimi płynami jego waga wzrasta do 204 kg. Dzięki temu stosunek mocy do masy jest bardzo korzystny. Układ wydechowy jest zbudowany jako 4-w-2-w-1. Na zawieszenie z przodu składają się dwa masywne widelce 46 mm. Maszynę zatrzymują czterotłoczkowe, radialne zaciski Brembo i 320 mm tarcza z przodu oraz jednotłoczkowy zacisk Brembo i 220 mm tarcza znajdują się z tyłu.
Motocykl kosztuje ok. $13.800, dzięki temu z powodzeniem może konkurować z największymi japońskimi rywalami: Yamahą R1 i Hondą CBR1000RR.
Reklama BMW S1000RR i eksperyment bawarskiego producenta
Podczas reklamy co jakiś czas wyświetlane było logo BMW, które jednak nie było widoczne dla widzów. Pod zakończeniu projekcji Ruben Xaus poprosił publiczność by zamknęła oczy. Większość z nich zobaczyła wtedy logo BMW.BMW S1000RR jest napędzany silnikiem DOHC o pojemności 999 ccm. Ma 193 KM i jest to obecnie najmocniejszy silnik o tej pojemności na rynku. Jednoślad waży na sucho 183 kg, z wszystkimi płynami jego waga wzrasta do 204 kg. Dzięki temu stosunek mocy do masy jest bardzo korzystny. Układ wydechowy jest zbudowany jako 4-w-2-w-1. Na zawieszenie z przodu składają się dwa masywne widelce 46 mm. Maszynę zatrzymują czterotłoczkowe, radialne zaciski Brembo i 320 mm tarcza z przodu oraz jednotłoczkowy zacisk Brembo i 220 mm tarcza znajdują się z tyłu.
Motocykl kosztuje ok. $13.800, dzięki temu z powodzeniem może konkurować z największymi japońskimi rywalami: Yamahą R1 i Hondą CBR1000RR.
źródło: autoevolution
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
BMW S1000RR i eksperyment z podprogową reklamą
Podobne: BMW S1000RR i eksperyment z podprogową reklamą




Podobne galerie: BMW S1000RR i eksperyment z podprogową reklamą
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit BMW
Newsletter
Galerie zdjęć