Ta strona wykorzystuje "pliki cookie" zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o celu ich wykorzystania i możliwości zmiany ustawień cookie znajdziesz w naszej Polityce prywatnościNie pokazuj
Motocykle  »  Aktualności  »  Intermot 2014: Suzuki GSX-S1000, czyli GSX-R bez owiewek
Suzuki GSX-S1000 na 2015 rok

Intermot 2014: Suzuki GSX-S1000, czyli GSX-R bez owiewek

2014-10-02 - A. Miklewska     Tagi: Suzuki, Intermot, Suzuki GSX-S1000
Suzuki GSX-S1000 został zbudowany na bazie modelu GSX-R1000. Zdaniem japońskiego producenta nie jest to jednak "rozebrany" klon Gixxera. GSX-S1000 posiada nową, aluminiową ramę i wygląd, który czyni z niego pełnoprawnego roadstera (bardziej niż streetfightera). Fani miejskiej jazdy będą mieli wiernego towarzysza podróży. Warto zauważyć, że Suzuki zastosowało w maszynie nowoczesny system kontroli trakcji. Co ciekawe, system ten nie jest nawet stosowany w bardziej sportowym modelu GSX-R1000. ABS jest dostępny, ale jedynie jako opcja. Regulowane zawieszenie zostało dostarczone przez KYB, a hamulce będą obsługiwały zaciski Brembo. Nie jest to zupełnie nowa maszyna, ale wygląda dobrze. Ciekawe tylko jaką cenę zaproponuje Suzuki. Jak na razie, oprócz modelu V-Strom 650XT, japoński producent nie oferuje nic chwytającego za serce. Kontynuuje bajkę pod tytułem: "Dodaj nowe malowanie, parę dodatków i na taśmę".



źródło: aar

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Intermot 2014: Suzuki GSX-S1000, czyli GSX-R bez owiewek