Motocykle » Aktualności » Intermot 2014: Suzuki GSX-S1000, czyli GSX-R bez owiewek

Intermot 2014: Suzuki GSX-S1000, czyli GSX-R bez owiewek
2014-10-02 - A. Miklewska Tagi: Suzuki, Intermot, Suzuki GSX-S1000
Suzuki GSX-S1000 został zbudowany na bazie modelu GSX-R1000. Zdaniem japońskiego producenta nie jest to jednak "rozebrany" klon Gixxera. GSX-S1000 posiada nową, aluminiową ramę i wygląd, który czyni z niego pełnoprawnego roadstera (bardziej niż streetfightera). Fani miejskiej jazdy będą mieli wiernego towarzysza podróży.
Warto zauważyć, że Suzuki zastosowało w maszynie nowoczesny system kontroli trakcji. Co ciekawe, system ten nie jest nawet stosowany w bardziej sportowym modelu GSX-R1000. ABS jest dostępny, ale jedynie jako opcja. Regulowane zawieszenie zostało dostarczone przez KYB, a hamulce będą obsługiwały zaciski Brembo.
Nie jest to zupełnie nowa maszyna, ale wygląda dobrze. Ciekawe tylko jaką cenę zaproponuje Suzuki. Jak na razie, oprócz modelu V-Strom 650XT, japoński producent nie oferuje nic chwytającego za serce. Kontynuuje bajkę pod tytułem: "Dodaj nowe malowanie, parę dodatków i na taśmę".
źródło: aar
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Intermot 2014: Suzuki GSX-S1000, czyli GSX-R bez owiewek
Podobne: Intermot 2014: Suzuki GSX-S1000, czyli GSX-R bez owiewek




Podobne galerie: Intermot 2014: Suzuki GSX-S1000, czyli GSX-R bez owiewek



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Suzuki
Newsletter
Galerie zdjęć