Motocykle » Aktualności » Intermot 2012: BMW R1200GS na 2013 rok - ikona turystyki wciąż zaskakuje

Intermot 2012: BMW R1200GS na 2013 rok - ikona turystyki wciąż zaskakuje
2012-10-02 - A. Miklewska Tagi: BMW, BMW R1200GS, Off Road, Targi, Intermot
Trzy dziesięciolecia tradycji, 170.000 sprzedanych egzemplarzy na całym świecie, BMW R1200GS to bez wątpienia wielki sukces bawarskiego producenta. Dzisiaj na targach w Kolonii zadebiutowała najnowsza wersja tej turystycznej maszyny.
Dużym plusem nowego modelu jest jego zdolność do spełnienia surowym norm emisji spalin i hałasu. Nie można także zapomnieć o wprowadzeniu chłodzenia cieczą. Nowe BMW R1200GS ma jeszcze lepiej nadawać się w teren i kontynuować dziedzictwo, które zdefiniowało segment dużych turystyków.
Zobacz także: BMW R1200GS - czy jego następca będzie równie popularny? »System chłodzenia pochodzi wprost z Formuły 1. Chłodzona cieczą jest tylko ta część silnika, która potrzebuje dodatkowej wymiany ciepła, dzięki czemu silnik nadal korzysta z chłodzenia powietrzem (uzasadnia to stosowanie silników typy boxer). Inne zmiany obejmują wprowadzenie mokrego sprzęgła i zamontowanie wału kardana z lewej strony. Nowe BMW R1200GS waży 238 kg (z płynami), ma 123 KM i 125 Nm momentu obrotowego.
Co więcej, nowa maszyna ma system ride-by-wire "E-gas" i pięć trybów jazdy (“Rain”, “Road”, “Dynamic”, “Enduro” & “Enduro Pro”), które wpływają na systemy: ASC (Automatic Stability Control), ABS (Anti-locking Brakes System) i DDC (Dynamic Damping Control). Nowe BMW R1200GS ma to samo zawieszenie, które znajdziemy w BMW HP4.
Zobacz także: Nowe BMW S1000RR HP4 - sportowa bestia gotowa na debiut »Nowy GS ma stalową ramę, widelce Telelever z przodu i amortyzator EVO Paralever z tyłu. Wahacz został wydłużony i zamontowano opony 170/60R17 z tyłu o 120/70R19 z przodu. Radialnie zamontowane zaciski Brembo odpowiedzialne są za hamowanie, a ABS montowany jest w standardzie. BMW dodało także światła LED do jazdy w dzień.
BMW R1200GS na 2013 rok
BMW R1200GS na 2013 rok
BMW R1200GS na 2013 rok
BMW R1200GS na 2013 rok
BMW R1200GS na 2013 rok
BMW R1200GS na 2013 rok
BMW R1200GS na 2013 rok
BMW R1200GS na 2013 rok
BMW R1200GS na 2013 rok
BMW R1200GS na 2013 rok
BMW R1200GS na 2013 rok
BMW R1200GS na 2013 rok
BMW R1200GS na 2013 rok
BMW R1200GS na 2013 rok
BMW R1200GS na 2013 rok
BMW R1200GS na 2013 rok
BMW R1200GS na 2013 rok
BMW R1200GS na 2013 rok
BMW R1200GS na 2013 rok
BMW R1200GS na 2013 rok
Dużym plusem nowego modelu jest jego zdolność do spełnienia surowym norm emisji spalin i hałasu. Nie można także zapomnieć o wprowadzeniu chłodzenia cieczą. Nowe BMW R1200GS ma jeszcze lepiej nadawać się w teren i kontynuować dziedzictwo, które zdefiniowało segment dużych turystyków.
Zobacz także: BMW R1200GS - czy jego następca będzie równie popularny? »
Zobacz także: Nowe BMW S1000RR HP4 - sportowa bestia gotowa na debiut »




















źródło: asphaltandrubber
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Intermot 2012: BMW R1200GS na 2013 rok - ikona turystyki wciąż zaskakuje
Podobne: Intermot 2012: BMW R1200GS na 2013 rok - ikona turystyki wciąż zaskakuje




Podobne galerie: Intermot 2012: BMW R1200GS na 2013 rok - ikona turystyki wciąż zaskakuje



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit BMW
Galerie zdjęć
Newsletter