Motocykle  »  Aktualności  »  Ducati Monster 1200 R na 2016 rok - włoski naked w całej okazałości
Ducati Monster 1200 R na 2016 rok

Ducati Monster 1200 R na 2016 rok - włoski naked w całej okazałości

2015-09-15 - A. Miklewska     Tagi: Ducati, Naked bike, Ducati Monster, Ducati Monster 1200 R
Targi motoryzacyjne we Frankfurcie były wspaniałą okazją do zaprezentowania nowego motocykla, który dołączy do rodziny Monster. Ducati Monster 1200 R to najpotężniejszy "golas" w historii włoskiej marki.
Ducati Monster 1200 R na 2016 rok - film promocyjny 
Maszyna jest napędzana dwucylindrowym silnikiem Testastretta 11° DS, o pojemności 1198 ccm. Inżynierowie wycisnęli z tej jednostki napędowej dodatkowe 10% mocy i 5,5% momentu obrotowego, w związku z czym nowy Monster będzie miał 160 KM i 131,6 Nm momentu obrotowego. Olbrzymia moc jest przekazywana na tylne koło za pomocą wielotarczowego, mokrego sprzęgła i 6-cio biegowej przekładni. Charakterystyczna, rurowa rama jest połączona z 48 mm widelcami Ohlins z przodu i progresywnym, w pełni regulowanym amortyzatorem Ohlins z tyłu. Felgi Marchesini są obute w opony Pirelli Diablo Supercorsa SP i mają zamontowane radialne zaciski Brembo. Amortyzator skrętu Ohlins będzie montowany w standardzie. Każdy klient dostanie także możliwość wyboru spośród trzeb trybów jazdy (Sport, Touring i Urban). Nie zabraknie także pakietu bezpieczeństwa Ducati (ABS i DTC), RbW, kolorowego wyświetlacza, błotnika z włókna węglowego i nakładki na siedzenie pasażera.
Nowy Monster będzie ważył na sucho zaledwie 180 kg, po zatankowaniu pod korek jego waga zwiększy się do 207 kg. Siedzenie umieszczono na wysokości 830 mm i poprawiono jego kształt, który zapewni wygodniejsza jazdę nawet wyższym kierowcom. Cena wersji "R" nie została jeszcze ogłoszona.



źródło: ae

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Ducati Monster 1200 R na 2016 rok - włoski naked w całej okazałości