Motocykle  »  Aktualności  »  Ducati Desmosedici GP11 - Valentino Rossi i jego nowa maszyna
Ducati Desmosedici GP11

Ducati Desmosedici GP11 - Valentino Rossi i jego nowa maszyna

2011-01-13 - A. Miklewska     Tagi: Rossi, Ducati, Valentino Rossi, Ducati Team, Ducati Desmosedici GP11
Jeżeli jesteś właścicielem motocykla Ducati, fanem Valentino Rossi, Włochem czy po prostu wielkim miłośnikiem wyścigów motocyklowych, odsłonięcie nowych jednośladów zespołu Ducati to fakt warty zapisania w kalendarzu. Valentino Rossi opuścił Yamahę i wreszcie może rozpocząć swoją pracę dla Ducati na Desmosedici GP11.
Desmosedici GP11 - prezentacja nowego motocykla Valentino Rossi
Stylistyka rodem z 1980 roku powstała dzięki uprzejmości Aldo Drudi (to ten sam człowiek, który tworzy kaski Rossiego) i jest ona bardzo kolorowa.

Jednak odłóżmy kolor farby na bok i przyjrzyjmy się zauważalnym zmianom. Owiewki są bardziej aerodynamiczne, ale to co naprawdę zmieniono znajduje się pod nimi - to silnik. "Największe zmiany dokonaliśmy w silniku, są one wewnętrzne i zewnętrzne, i mają na celu osiągnięcie jeszcze bardziej korzystnego momentu obrotowego," powiedział Filippo Preziosi. "Celem zmienionej aerodynamiki jest redukcja tarcia, co wpływa na poprawę prędkości maksymalnej przy jednoczesnym zmniejszeniu podnoszenia się przedniego koła." Specyfikacja techniczna Ducati Desmosedici GP11:

Silnik: 4-suwowy, 90 stopni V4, chłodzony cieczą, 4 zawory na cylinder.
Pojemność: 799 ccm
Maksymalna moc: Ponad 200 KM
Prędkość maksymalna: Ponad 310 km/h
Skrzynia biegów: 6-biegowa, dostępne alternatywne przełożenia. Wielotarczowe suche sprzęgło poślizgowe.
Zasilanie: Elektroniczny wtrysk paliwa Magneti Marelli. Przepustnice obsługiwane są przez EVO TCF (Throttle Control & Feedback)
Paliwo: Shell V-Power Racing
Olej: Shell Advance Ultra 4
Zapłon: Magneti Marelli
Układ wydechowy: Termignoni
Przeniesienie napędu: Łańcuch
Nadwozie: z włókna węglowego.
Zawieszenie: Z przodu amortyzatory Öhlins 48 mm upside-down, z tyłu także amortyzator Öhlins, z regulacją napięcia wstępnego, kompresji i tłumienie odbicia
Opony: Bridgestone, przednie i tylne 16,5"
Hamulce: Brembo, z przodu dwie 320 mm tarcze z czterema zaciskami. Z tyłu pojedyncza tarcza z dwoma zaciskami
Waga na sucho: 150 kg



źródło: asphaltandrubber

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Ducati Desmosedici GP11 - Valentino Rossi i jego nowa maszyna