Motocykle  »  Aktualności  »  BMW G 450 X - na śnieg lepsze niż skuter śnieżny?
BMW G450X kontra skuter śnieżny Lynx

BMW G 450 X - na śnieg lepsze niż skuter śnieżny?

2009-04-28 - P. Łukasiewicz     Tagi: BMW, Odjechane, BMW 450 X, Skutery śnieżne
Korzystając z nieograniczonego dostępu do leżącego bezużytecznie śniegu, szwedzkie czasopismo Fast Bike postanowiło przeprowadzić dość niecodzienny wyścig. Niecodzienny o tyle, że po pierwsze miał się odbyć na zaśnieżonych górskich stokach, a po drugie - w szranki stanął BMW G450X i... sportowy skuter śnieżny Lynx. Wyścig podzielony został na trzy różniące się warunkami etapy, co miało na celu wyeliminowanie przewagi jednej z maszyn w określonych okolicznościach. I tak - wyścig rozpoczął się OSem prowadzącym przez głęboki śnieg, następnie trasa wiodła przez pokrytą ubitą, zlodowaciałą warstwą drogę leśną, kończąc się typowym drag-race, gdzie mocniejszy i bardziej przyczepny pojazd zabiera wygraną. Oba pojazdy charakteryzują się zbliżonym stosunkiem mocy do masy, obu dosiedli wykwalifikowani kierowcy. Na pierwszym odcinku druzgoczącą przewagą wykazał się Lynx, który dzięki płozom i gąsiennicy napędowej nie zapadał się zbyt głęboko w śnieg - w przeciwieństwie do BMW, którego jeździec kilkukrotnie zdawał się używać peryskopu, żeby sprawdzić, gdzie jedzie. Drugi etap nie był już tak bezproblemowy - i po zaciętych zmaganiach pierwszy na mecie znalazł się motocykl. Co zaskakujące, BMW wygrało też drag racing, zapewniając sobie tym samym zwycięstwo w teście.
Ciekawe, kto i co porówna w dalszej kolejności? ATV i ciągnik dla nurków? A może muszlę klozetową przyczepioną do kosiarki i skuter z supermarketu? Cóż, pożyjemy, zobaczymy... jedno jest pewne - patrząc na zdjęcia, kierowcy BMW G450X i Lynxa mieli dużo dobrej zabawy!



źródło: Fast Bike

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

BMW G 450 X - na śnieg lepsze niż skuter śnieżny?