Motocykle  »  Aktualności  »  Romet 249 Division - polski motocykl na polskie drogi
Romet 249 Division

Romet 249 Division - polski motocykl na polskie drogi

2010-06-03 - A. Miklewska     Tagi: Romet, Romet 249 Division

Celem zespołu Romet Motors, jest wprowadzenie motocykla Romet 249 Division do sprzedaży w najbliższe wakacje. Najbardziej czasochłonny był czas testów i homologacji, na którym to etapie weryfikuje się jakość pracy wszystkich wcześniejszych ogniw. Otrzymany rezultat tych działań gwarantuje zadowolenie motocyklistów.

Motocykl napędzany jest jednocylindrowym silnikiem czterosuwowym o pojemności 223 ccm, chłodzonym powietrzem. Mieszanki paliwowo powietrznej dostarczy gaźnik. Za przeniesienie napędu na koła odpowiedzialna będzie stalowa rama z dwuramiennym wahaczem z centralnym amortyzatorem.  Dwutłoczkowy zacisk hamulcowy współpracujący z tarczą o średnicy 290 mm zapewni dobre opóźnienie podczas hamowania.

Jak podkreśla firma Arkus & Romet Group, 249 Division jest wynikiem analizy potrzeb polskiego rynku. Producent skoncentrował się na połączeniu użytkowności i desingu, a także co istotne dla klientów bardzo atrakcyjnej cenie. Cena detaliczna brutto: 7.999,- pln. Fabryka Romet Motors zamierza najbliższe lata wykorzystać dla swojego dalszego rozwoju i pracuje nad kolejnymi produktami premierami.
Już wkrótce, na stronie producenta reportaż z produkcji Division w fabryce Romet Motors, a na wakacje konkurs: Wróć Divisionem do szkoły. Produktu należy szukać w sieci franczyzowej Romet Partner. Szczegóły na www.romet.pl.

Dane techniczne:

Rozstaw osi: 1420 mm
Silnik:
1 cylindry 4 suw, chłodzony powietrzem, 2 zawory na cylinder, OHC
Pojemność: 223 ccm
Prędkość maksymalna: 90 km/h
Przeniesienie napędu: łańcuch
Moc maksymalna (KM): 18 KM (7500±500 obr./min)
Rozruch: 18 KM (7500±500 obr./min)
Hamulec przód/tył: tarcza o średnicy 290 mm
Opona przód/tył: 110/70-17 ; 140/60-17
Liczba miejsc: 2
Masa pojazdu gotowego do jazdy: 144 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 18 l

Wyposażenie standardowe:

  • stopka centralna,
  • stopka boczna,
  • elektroniczny wyświetlacz wraz z wyświetlaczem biegów i analogowym obrotomierzem,
  • kierunkowskazy LED,
  • tylna lampa LED,
  • podświetlanie tablicy rejestracyjnej - LED

 




źródło: informacja prasowa

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Romet 249 Division - polski motocykl na polskie drogi

Podobne: Romet 249 Division - polski motocykl na polskie drogi
Podobne galerie: Romet 249 Division - polski motocykl na polskie drogi
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit