Motocykle » Aktualności » Aprilia Shiver 750 - zdjęcia i detale modelu na 2010 rok

Aprilia Shiver 750 - zdjęcia i detale modelu na 2010 rok
2010-05-02 - A. Miklewska Tagi: Aprilia, Aprilia Shiver 750, Shiver
Nowa Aprilia została wyposażona w technologię ride-by-wire, bardziej ergonomiczny kształt i nowy sportowy wygląd, a są to tylko niektóre cechy nowego Shiver'a 750. Nie zmieniono silnika o pojemności 750 ccm, ale dodano nowe tarcze hamulcowe i mapy zapłonu: Sport, Turystyka i Deszcz. Jest to część projektu, mająca na celu poprawienie przyjemności z jazdy, podczas podróży w różnych warunkach. Z nowymi podnóżkami, węższym siedzeniem i zmienioną pozycją za kierownicą, Aprilia Shiver jest teraz bardziej komfortowa w prowadzeniu.
Zobacz także: Aprilia Shiver 750 na 2010 rok - pierwsze zdjęcia »Cechy nowego modelu:
Zobacz także: 31 zdjęć Aprilia Shiver 750 »Specyfikacja silnika:
Silnik: Aprilia V90 czterosuwowy 90° V-twin. Chłodzony cieczą. Dwa wałki rozrządu w głowicy, napęd łańcuchem, cztery zawory na cylinder. Euro 3.
Paliwo: Benzyna bezołowiowa.
Średnica x skok tłoka: 92 x 56,4 mm.
Pojemność skokowa: 749,9 ccm.
Stopień sprężania: 11:1.
Maksymalna moc: 95 KM przy 9000 rpm.
Maksymalny moment obrotowy: 81 Nm przy 7000 rpm.
System paliwa: Silnik ze zintegrowanego systemu zarządzania. Wtrysk w technologii ride-by-wire.
Zapłon: Elektroniczny, zintegrowany z wtryskiem.
Układ wydechowy: Dwa w jednym, wykonany w 100% ze stali nierdzewnej z trójdrożnym katalizatorem i sondą Lambda.
Generator: 450 W przy 6000 rpm.
Smarowanie: Mokra miska olejowa.
Skrzynia biegów: Sześciobiegowa, przełożenie: 1° 36/14 (2.57), 2° 32/17 (1.88), 3° 30/20 (1.5), 4° 28/22 (1.27), 5° 24/25 (0,96), 6° 23/26 (0.88).
Sprzęgło: Wielotarczowe w kąpieli olejowej, sterowane hydraulicznie.
Napęd: Przełożenie: 60/31 (1.75).
Przeniesienie napędu: Łańcuch, przełożenie: 16/44. Podwozie:
Rama: Stalowo-kratowa.
Zawieszenie przednie: 43 mm widelec upside-down ze skokiem zawieszenia 120 mm.
Zawieszenie tylnie: Wahacz ze stopów aluminium. Amortyzatory hydrauliczne, regulowane napięcie wstępne sprężyny i tłumienie odbicia.
Hamulce przednie: Podwójna tarcza ze stali nierdzewnej (Ø 320 mm). Cztery tłokowo-promieniowe zaciski. Przewody hamulcowe w stalowym oplocie.
Hamulce tylnie: Tarcza ze stali nierdzewnej (Ø 240 mm) z jednym tłokowym zaciskiem. Przewody hamulcowe w stalowym oplocie.
Koło przednie: Ze stopu aluminium 3,50 x 17".
Koło tylnie: Ze stopu aluminium 6,00 x 17".
Opony: Bezdętkowe; przód: 120/70 ZR 17, tył: 180/55 ZR 17.
Pojemność zbiornika paliwa: 16 l.
Ciężar własny: 189 kg.
Wymiary:
Długość całkowita: 2265 mm.
Szerokość: 800 mm (przy kierownicy).
Wysokość: 1135 mm.
Wysokość siedzenia: 810 mm.
Rozstaw osi: 1440 mm.
Trail: 109 mm.
Kąt natarcia: 25.7°.
Zobacz także: Aprilia Shiver 750 na 2010 rok - pierwsze zdjęcia »
- Silnik V2 90° z czterema zaworami na cylinder, dwoma wałkami rozrządu w głowicy, chłodzony cieczą.
- Zintegrowany system ride-by-wire z technologią tri-map.
- Aluminiowa rama z klamrą i bocznym usztywnieniem amortyzatorów.
- 43 mm widelce z przodu w systemie upside-down.
- Sportowe hamulce z promieniście ustawionymi zaciskami i 320 mm tarczą z przodu.
- Nowa lepiej chroniąca od wiatru przednia owiewka.
- Nowe, niższe i węższe siedzenie.
- Nowa pozycja za kierownicą oraz podnóżki pasażera.
Zobacz także: 31 zdjęć Aprilia Shiver 750 »
Silnik: Aprilia V90 czterosuwowy 90° V-twin. Chłodzony cieczą. Dwa wałki rozrządu w głowicy, napęd łańcuchem, cztery zawory na cylinder. Euro 3.
Paliwo: Benzyna bezołowiowa.
Średnica x skok tłoka: 92 x 56,4 mm.
Pojemność skokowa: 749,9 ccm.
Stopień sprężania: 11:1.
Maksymalna moc: 95 KM przy 9000 rpm.
Maksymalny moment obrotowy: 81 Nm przy 7000 rpm.
System paliwa: Silnik ze zintegrowanego systemu zarządzania. Wtrysk w technologii ride-by-wire.
Zapłon: Elektroniczny, zintegrowany z wtryskiem.
Układ wydechowy: Dwa w jednym, wykonany w 100% ze stali nierdzewnej z trójdrożnym katalizatorem i sondą Lambda.
Generator: 450 W przy 6000 rpm.
Smarowanie: Mokra miska olejowa.
Skrzynia biegów: Sześciobiegowa, przełożenie: 1° 36/14 (2.57), 2° 32/17 (1.88), 3° 30/20 (1.5), 4° 28/22 (1.27), 5° 24/25 (0,96), 6° 23/26 (0.88).
Sprzęgło: Wielotarczowe w kąpieli olejowej, sterowane hydraulicznie.
Napęd: Przełożenie: 60/31 (1.75).
Przeniesienie napędu: Łańcuch, przełożenie: 16/44. Podwozie:
Rama: Stalowo-kratowa.
Zawieszenie przednie: 43 mm widelec upside-down ze skokiem zawieszenia 120 mm.
Zawieszenie tylnie: Wahacz ze stopów aluminium. Amortyzatory hydrauliczne, regulowane napięcie wstępne sprężyny i tłumienie odbicia.
Hamulce przednie: Podwójna tarcza ze stali nierdzewnej (Ø 320 mm). Cztery tłokowo-promieniowe zaciski. Przewody hamulcowe w stalowym oplocie.
Hamulce tylnie: Tarcza ze stali nierdzewnej (Ø 240 mm) z jednym tłokowym zaciskiem. Przewody hamulcowe w stalowym oplocie.
Koło przednie: Ze stopu aluminium 3,50 x 17".
Koło tylnie: Ze stopu aluminium 6,00 x 17".
Opony: Bezdętkowe; przód: 120/70 ZR 17, tył: 180/55 ZR 17.
Pojemność zbiornika paliwa: 16 l.
Ciężar własny: 189 kg.
Długość całkowita: 2265 mm.
Szerokość: 800 mm (przy kierownicy).
Wysokość: 1135 mm.
Wysokość siedzenia: 810 mm.
Rozstaw osi: 1440 mm.
Trail: 109 mm.
Kąt natarcia: 25.7°.
źródło: twowheelsblog
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Aprilia Shiver 750 - zdjęcia i detale modelu na 2010 rok
Podobne: Aprilia Shiver 750 - zdjęcia i detale modelu na 2010 rok




Podobne galerie: Aprilia Shiver 750 - zdjęcia i detale modelu na 2010 rok



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Aprilia
Galerie zdjęć
Newsletter