Motocykle » Aktualności » Zmiany w motocyklowej serii X marki Honda

Zmiany w motocyklowej serii X marki Honda
2015-10-22 - A. Miklewska Tagi: Off Road, Honda, Honda CB500X, Honda VFR1200X Crosstourer, Honda NC750X
Honda Motor Europe ma zaszczyt poinformować o zmianach, które obejmą w 2016 roku trzy z produkowanych przez markę crossoverów w stylizacji „X” - CB500X, NC 750X oraz VFR 1200X Crosstourer.
Odświeżenie modeli “X” obejmie więc całą rodzinę crossover’ów Hondy: CB500X, NC750X, VFR800X Crossrunner (nowy model obecny już w 2015 roku na rynku) oraz VFR 1200X Crosstourer. NC 750X
Od czasów debiutu tego modelu w 2012. roku, dzięki swojej funkcjonalności i długotrwałej sprawności przy jednoczesnych niewielkich kosztach eksploatacji , NC750X (poprzednio NC 700X), konsekwentnie utrzymywał się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się motocykli w Europie. Zaplanowane na rok 2016 zmiany modelu obejmują:
- Kompleksową zmianę stylistyki motocykla - na ostrzejszy i bardziej zadziorny oraz bardziej pasujący do rodziny modelowej crossover’ów „X” marki Honda.
- Przednie oraz tyle oświetlenie w technologii LED
- Wyższą o 70 mm szybę, co poprawi komfort jazdy
- 3 poziomy ustawienia trybu S w wersji z przekładnią dwu sprzęgłową (DCT), umożliwiające większy wybór spośród dostępnych stylów jazdy
- Nowe zawieszenie Showa z regulacja dobicia i odbicia oraz napięcia wstępnego sprężyny
- Zwiększenie pojemności schowka ( z 21 do 22 litrów) usytuowanego tam, gdzie w standardowych modelach znajduje się zbiornik na paliwo
- Nowy, lekki, kompaktowy tłumik pozwalający wydobyć jeszcze głębszy dźwięk z rzędowego, dwucylindrowego silnika o pojemności 745 cm3 z wałem o wykorbieniach co 270 stopni.
CB500X
- Crossover przeznaczony dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2 z wyjątkowo oszczędną jednostką napędową, otrzymuje na sezon 2016 szereg ulepszeń mających na celu zwiększenie komfortu kierowcy. Obejmują one :
- Wyższą o 10 cm szybę dla jeszcze lepszej ochrony kierowcy
- Oświetlenie przednie oraz tylne w technologii LED
- Zawieszenie przednie wyposażone w możliwość regulacji napięcia wstępnego sprężyny, regulowaną dźwignię hamulca oraz poprawioną przekładnię biegów w celu jeszcze łatwiejszego ich zmieniania.
VFR 1200 X Crosstourer
Flagowy model rodziny modelowej „X” , sport-tourer z segmentu Adventure wyposażony w silnik V4, również zostaje zmieniony na sezon 2016:
- Nowa szyba z regulacją wysokości - łatwa w ustawieniu nawet jedną ręką.
- 3 poziomy ustawienia trybu S w wersji z przekładnią dwusprzęgłową (DCT) umożliwiającą większy wybór spośród dostępnych trybów pracy, a co za tym idzie lepsze dopasowanie do stylu jazdy. Ulepszenia systemu umożliwiają maszynie wykrywanie typu nachylenia podłoża (wznoszące lub opadające) i tym samym dostosowanie do nich właściwości jezdnych pojazdu. Opcja DCT została zakupiona przez większość nabywców modelu VFR 1200X począwszy od roku 2014.
-Silnik spełniający normy Euro-4
- Motocykl będzie dostępny w specjalnych opcjach kolorystycznych: czerwień Candy Prominence Red oraz w grafitowej czerni Graphite Black.
Opierając się na kompleksowej modernizacji modelu VFR 800X Crossrunner z 2015 roku, powyżej opisane zmiany zamykają wspólną koncepcję projektową dla modeli z rodziny „X”. Znacznie zwiększono jej wszechstronną praktyczność, osiągi oraz wrażenie „przyjazności” dla użytkownika.
Odświeżenie modeli “X” obejmie więc całą rodzinę crossover’ów Hondy: CB500X, NC750X, VFR800X Crossrunner (nowy model obecny już w 2015 roku na rynku) oraz VFR 1200X Crosstourer. NC 750X
Od czasów debiutu tego modelu w 2012. roku, dzięki swojej funkcjonalności i długotrwałej sprawności przy jednoczesnych niewielkich kosztach eksploatacji , NC750X (poprzednio NC 700X), konsekwentnie utrzymywał się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się motocykli w Europie. Zaplanowane na rok 2016 zmiany modelu obejmują:
- Kompleksową zmianę stylistyki motocykla - na ostrzejszy i bardziej zadziorny oraz bardziej pasujący do rodziny modelowej crossover’ów „X” marki Honda.
- Przednie oraz tyle oświetlenie w technologii LED
- Wyższą o 70 mm szybę, co poprawi komfort jazdy
- 3 poziomy ustawienia trybu S w wersji z przekładnią dwu sprzęgłową (DCT), umożliwiające większy wybór spośród dostępnych stylów jazdy
- Nowe zawieszenie Showa z regulacja dobicia i odbicia oraz napięcia wstępnego sprężyny
- Zwiększenie pojemności schowka ( z 21 do 22 litrów) usytuowanego tam, gdzie w standardowych modelach znajduje się zbiornik na paliwo
- Nowy, lekki, kompaktowy tłumik pozwalający wydobyć jeszcze głębszy dźwięk z rzędowego, dwucylindrowego silnika o pojemności 745 cm3 z wałem o wykorbieniach co 270 stopni.
- Crossover przeznaczony dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2 z wyjątkowo oszczędną jednostką napędową, otrzymuje na sezon 2016 szereg ulepszeń mających na celu zwiększenie komfortu kierowcy. Obejmują one :
- Wyższą o 10 cm szybę dla jeszcze lepszej ochrony kierowcy
- Oświetlenie przednie oraz tylne w technologii LED
- Zawieszenie przednie wyposażone w możliwość regulacji napięcia wstępnego sprężyny, regulowaną dźwignię hamulca oraz poprawioną przekładnię biegów w celu jeszcze łatwiejszego ich zmieniania.
VFR 1200 X Crosstourer
Flagowy model rodziny modelowej „X” , sport-tourer z segmentu Adventure wyposażony w silnik V4, również zostaje zmieniony na sezon 2016:
- Nowa szyba z regulacją wysokości - łatwa w ustawieniu nawet jedną ręką.
- 3 poziomy ustawienia trybu S w wersji z przekładnią dwusprzęgłową (DCT) umożliwiającą większy wybór spośród dostępnych trybów pracy, a co za tym idzie lepsze dopasowanie do stylu jazdy. Ulepszenia systemu umożliwiają maszynie wykrywanie typu nachylenia podłoża (wznoszące lub opadające) i tym samym dostosowanie do nich właściwości jezdnych pojazdu. Opcja DCT została zakupiona przez większość nabywców modelu VFR 1200X począwszy od roku 2014.
-Silnik spełniający normy Euro-4
- Motocykl będzie dostępny w specjalnych opcjach kolorystycznych: czerwień Candy Prominence Red oraz w grafitowej czerni Graphite Black.
Opierając się na kompleksowej modernizacji modelu VFR 800X Crossrunner z 2015 roku, powyżej opisane zmiany zamykają wspólną koncepcję projektową dla modeli z rodziny „X”. Znacznie zwiększono jej wszechstronną praktyczność, osiągi oraz wrażenie „przyjazności” dla użytkownika.
źródło: informacja prasowa
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Zmiany w motocyklowej serii X marki Honda
Podobne: Zmiany w motocyklowej serii X marki Honda




Podobne galerie: Zmiany w motocyklowej serii X marki Honda



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Honda
Newsletter
Galerie zdjęć