Motocykle  »  Aktualności  »  Yamaha X-Max 400 2013 - mocnymi stronami tej nowości są silnik i doskonałe wykończenie
Yamaha X-Max 400 - kompaktowe dziecię dołącza do rodziny maxi skuterów spod znaku

Yamaha X-Max 400 2013 - mocnymi stronami tej nowości są silnik i doskonałe wykończenie

2013-04-18 - Ł. Kręcichwost     Tagi: Yamaha, Skutery, Yamaha X-Max, Yamaha X-Max 400
Skoro Yamaha X-Max 250 tak dobrze przyjęła się na rynku, to niby dlaczego by nie powiększyć rodziny X-Max, o model  łączący w sobie cechy designu potężnego T-Max 530, przy jednoczesnym zachowaniu zwinności jaką może poszczycić się „ćwiartka”? Japoński producent dokładnie przeanalizował tę kwestię i wydał owoc, jakim jest X-Max 400 - prestiżowy maxi skuter o sportowym zacięciu! Owe zacięcie wzbudza w nim 32-konny, czterosuwowy silnik z wtryskiem paliwa o pojemności 395cc. Generuje on 23Nm momentu obrotowego. Wszystkie te liczby składają się na godne 145km/h jakie X-Max 400 jest w stanie rozwinąć. Ale osiągi, to nie wszystko. Inżynierowie z Yamahy dużą wagę przywiązali także do wyglądu skutera i jego wykończenia. Ma on bowiem reprezentować segment skuterów „z klasą”. W osiągnięciu tego celu pomogą mu przejrzyste linie nadwozia, których dopełnieniem są LED-owe światła, zarówno z przodu, jak i z tyłu skutera. Dbałość o detale można dostrzec także w materiałach, których użyto do wykończenia siodła kierowcy oraz pasażera. Materiały te wyróżnia doskonała jakość. Są w tym przede wszystkim przyjemne w dotyku. Prestiżu X-Max’owi dodaje także komputer pokładowy i analogowy wskaźnik obrotów rodem z samochodu.  X-Max 400 poza osiągami, wykończeniem jest także niezwykle pakowany. W jego seryjnym schowku zmieszczą się bowiem dwa kaski, za co producentowi należy się naprawdę niski ukłon. Owiewka natomiast nie spełnia tylko roli estetyczniej. Chroni przed wiatrem, podobnie jak wystające z przedniego panelu osłony dłoni. Uwagę budzą także, pokaźne jak na skuter, podwójne tarcze przednie. Mają one wymiar 267mm. Biorąc pod uwagę wszystkie elementy wyposażenia, to waga X-Max 400 jest zadowalająca - 211kg z wszystkimi płynami. Od swojego mniejszego brata X-Max’a 250 różni go tylko 31kg. Do nowego maxi skutera od Yamahy, przewidziano także szereg dodatków np. 50-litrowy kufer na „zadupek”, wyższą, bądź bardziej sportową owiewkę, oparcie dla pasażera, czy też wydech Akrapovic.

Dla chcących czuć się bezpieczniej na drodze, będzie dostępny w opcji ABS. Cena za X-Max’a 400, jak można wnioskować, będzie oscylowała w granicach 23-26 tys. złotych.



źródło: visordown

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Yamaha X-Max 400 2013 - mocnymi stronami tej nowości są silnik i doskonałe wykończenie