Motocykle » Aktualności » Yamaha X-Max 400 2013 - mocnymi stronami tej nowości są silnik i doskonałe wykończenie

Yamaha X-Max 400 2013 - mocnymi stronami tej nowości są silnik i doskonałe wykończenie
2013-04-18 - Ł. Kręcichwost Tagi: Yamaha, Skutery, Yamaha X-Max, Yamaha X-Max 400
Skoro Yamaha X-Max 250 tak dobrze przyjęła się na rynku, to niby dlaczego by nie powiększyć rodziny X-Max, o model łączący w sobie cechy designu potężnego T-Max 530, przy jednoczesnym zachowaniu zwinności jaką może poszczycić się „ćwiartka”? Japoński producent dokładnie przeanalizował tę kwestię i wydał owoc, jakim jest X-Max 400 - prestiżowy maxi skuter o sportowym zacięciu!
Owe zacięcie wzbudza w nim 32-konny, czterosuwowy silnik z wtryskiem paliwa o pojemności 395cc. Generuje on 23Nm momentu obrotowego. Wszystkie te liczby składają się na godne 145km/h jakie X-Max 400 jest w stanie rozwinąć. Ale osiągi, to nie wszystko. Inżynierowie z Yamahy dużą wagę przywiązali także do wyglądu skutera i jego wykończenia. Ma on bowiem reprezentować segment skuterów „z klasą”. W osiągnięciu tego celu pomogą mu przejrzyste linie nadwozia, których dopełnieniem są LED-owe światła, zarówno z przodu, jak i z tyłu skutera. Dbałość o detale można dostrzec także w materiałach, których użyto do wykończenia siodła kierowcy oraz pasażera. Materiały te wyróżnia doskonała jakość. Są w tym przede wszystkim przyjemne w dotyku. Prestiżu X-Max’owi dodaje także komputer pokładowy i analogowy wskaźnik obrotów rodem z samochodu.
X-Max 400 poza osiągami, wykończeniem jest także niezwykle pakowany. W jego seryjnym schowku zmieszczą się bowiem dwa kaski, za co producentowi należy się naprawdę niski ukłon. Owiewka natomiast nie spełnia tylko roli estetyczniej. Chroni przed wiatrem, podobnie jak wystające z przedniego panelu osłony dłoni. Uwagę budzą także, pokaźne jak na skuter, podwójne tarcze przednie. Mają one wymiar 267mm. Biorąc pod uwagę wszystkie elementy wyposażenia, to waga X-Max 400 jest zadowalająca - 211kg z wszystkimi płynami. Od swojego mniejszego brata X-Max’a 250 różni go tylko 31kg. Do nowego maxi skutera od Yamahy, przewidziano także szereg dodatków np. 50-litrowy kufer na „zadupek”, wyższą, bądź bardziej sportową owiewkę, oparcie dla pasażera, czy też wydech Akrapovic.
Dla chcących czuć się bezpieczniej na drodze, będzie dostępny w opcji ABS. Cena za X-Max’a 400, jak można wnioskować, będzie oscylowała w granicach 23-26 tys. złotych.
Dla chcących czuć się bezpieczniej na drodze, będzie dostępny w opcji ABS. Cena za X-Max’a 400, jak można wnioskować, będzie oscylowała w granicach 23-26 tys. złotych.
źródło: visordown
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Yamaha X-Max 400 2013 - mocnymi stronami tej nowości są silnik i doskonałe wykończenie
Podobne: Yamaha X-Max 400 2013 - mocnymi stronami tej nowości są silnik i doskonałe wykończenie




Podobne galerie: Yamaha X-Max 400 2013 - mocnymi stronami tej nowości są silnik i doskonałe wykończenie
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Yamaha
Galerie zdjęć
Newsletter