Motocykle » Katalog skuterów » Yamaha Aerox

Co zrobić jeśli marzy się o sportowym motocyklu a nie ma się skończonych 16lat? Odpowiedz na to pytanie naszykowała nam Yamaha. Wprowadziła na rynek sportowy skuter, dla młodych gniewnych.
Aerox jest jednym z bardziej pożądanych skuterów ostatnich lat, próżno szukać u niego kompromisów i wygody.
Został stworzony do szybkiego pokonywania zakrętów i wywoływania uśmiechu na twarzy.
Aerox posiada niespotykane i ciekawą sylwetkę, której nie brakuje agresywności. Wyposażona jest, w ostre jak żyleta hamulce tarczowe przy obu 13-calowych kołach, chłodzony cieczą, mocny dwusuwowy silnik, oraz zestaw analogowo cyfrowych wskaźników. Skuterem jeździ się naprawdę dobrze, zawieszenie jest bardzo sztywno zestrojone, twardo wybiera nierówności, natomiast w zakrętach nie ma sobie równych. Na pewno jest to też kwestia sportowych opon Michelin, w które jest obuty. Zużycie paliwa ok. 3,5 litra nie powinno specjalnie nadszarpnąć kieszonkowego, tym bardziej, że w zamian dostaje się
90km/h, a to sporo jak na 50cm. To zalety. Aerox ma również i wady. Główna to jego wielkość, miejsce dla pasażera jest bardzo skromne, a poza tym
jest niewygodne. Dostanie się do schowka pod kanapą wymaga nie małych zdolności manualnych, a boczne burty nie zostały pomalowane, tylko oklejone, co nie wygląda zbyt estetycznie.
Jednakże Yamaha Aerox jest propozycją dla ludzi młodych, którzy chcą jeździć szybko, bezawaryjnie i od czasu do czasu mają ochotę na wygłupy, które na tym skuterze są wyjątkowo przyjemne.
Aerox jest jednym z bardziej pożądanych skuterów ostatnich lat, próżno szukać u niego kompromisów i wygody.
Został stworzony do szybkiego pokonywania zakrętów i wywoływania uśmiechu na twarzy.
Aerox posiada niespotykane i ciekawą sylwetkę, której nie brakuje agresywności. Wyposażona jest, w ostre jak żyleta hamulce tarczowe przy obu 13-calowych kołach, chłodzony cieczą, mocny dwusuwowy silnik, oraz zestaw analogowo cyfrowych wskaźników. Skuterem jeździ się naprawdę dobrze, zawieszenie jest bardzo sztywno zestrojone, twardo wybiera nierówności, natomiast w zakrętach nie ma sobie równych. Na pewno jest to też kwestia sportowych opon Michelin, w które jest obuty. Zużycie paliwa ok. 3,5 litra nie powinno specjalnie nadszarpnąć kieszonkowego, tym bardziej, że w zamian dostaje się
90km/h, a to sporo jak na 50cm. To zalety. Aerox ma również i wady. Główna to jego wielkość, miejsce dla pasażera jest bardzo skromne, a poza tym
jest niewygodne. Dostanie się do schowka pod kanapą wymaga nie małych zdolności manualnych, a boczne burty nie zostały pomalowane, tylko oklejone, co nie wygląda zbyt estetycznie.

Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Yamaha Aerox
Podobne: Yamaha Aerox




Podobne galerie: Yamaha Aerox
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Yamaha
Newsletter
Galerie zdjęć