Motocykle » Aktualności » W pełni elektryczny supermotor Saroléa już na drogach

W pełni elektryczny supermotor Saroléa już na drogach
2015-10-22 - A. Miklewska Tagi: Elektryczne, Sarolea, Saroléa Manx 7, Eko
W pełni elektryczny supermotocykl Saroléa Manx 7, który został wyposażony w sportowe opony Bridgestone Battlax RS 10, uzyskał homologację do poruszania się po drogach na Wyspie Man.
Saroléa planuje rozwój i produkcję elektrycznych pojazdów o dużej mocy, które mają zostać dopuszczone do ruchu drogowego. Na razie w limitowanych edycjach trafią na Wyspę Man, zapowiadając początek ery jednośladów przyjaznych środowisku. Z toru wyścigowego na szosę
Supermotor Saroléa Manx 7 został zaprojektowany na bazie modelu Saroléa SP7, który brał udział w wyścigach Isle of Man TT Zero w latach 2014 i 2015. Motocykl wyposażony w opony Bridgestone Battlax V02 był w tym roku o włos od podium, kończąc legendarną sześćdziesięciokilometrową trasę TT ze średnią prędkością ponad 170 km/h.
Droga do ekologicznych motocykli
Bridgestone, największy na świecie producent opon i innych wyrobów z gumy, nawiązał współpracę techniczną z biurem konstrukcyjnym Saroléa w 2014 roku. Od tego czasu zapewnia firmie wsparcie eksperckie oraz opony wyścigowe i szosowe o najwyższych parametrach.
Partnerstwo to jest wynikiem podjętego przez firmę Bridgestone zobowiązania, by wspierać zrównoważony rozwój motoryzacji. U jego podstaw leży długofalowa wizja skupiona na ochronie środowiska oraz zasobów naturalnych, a także zmniejszeniu emisji CO2.
Jake Rønsholt, Managing Director Consumer Business Unit w Bridgestone Europe wyjaśnia: „Nawiązana współpraca pozwoliła firmie Bridgestone połączyć nasze doświadczenie zdobyte podczas wyścigów MotoGPTM z wizją zrównoważonego rozwoju motoryzacji. Supermotocykl Saroléa wyznacza nowe trendy dla elektrycznych jednośladów - na torach wyścigowych, ale także i na szosach."
Saroléa planuje rozwój i produkcję elektrycznych pojazdów o dużej mocy, które mają zostać dopuszczone do ruchu drogowego. Na razie w limitowanych edycjach trafią na Wyspę Man, zapowiadając początek ery jednośladów przyjaznych środowisku. Z toru wyścigowego na szosę
Supermotor Saroléa Manx 7 został zaprojektowany na bazie modelu Saroléa SP7, który brał udział w wyścigach Isle of Man TT Zero w latach 2014 i 2015. Motocykl wyposażony w opony Bridgestone Battlax V02 był w tym roku o włos od podium, kończąc legendarną sześćdziesięciokilometrową trasę TT ze średnią prędkością ponad 170 km/h.
Droga do ekologicznych motocykli
Bridgestone, największy na świecie producent opon i innych wyrobów z gumy, nawiązał współpracę techniczną z biurem konstrukcyjnym Saroléa w 2014 roku. Od tego czasu zapewnia firmie wsparcie eksperckie oraz opony wyścigowe i szosowe o najwyższych parametrach.
Jake Rønsholt, Managing Director Consumer Business Unit w Bridgestone Europe wyjaśnia: „Nawiązana współpraca pozwoliła firmie Bridgestone połączyć nasze doświadczenie zdobyte podczas wyścigów MotoGPTM z wizją zrównoważonego rozwoju motoryzacji. Supermotocykl Saroléa wyznacza nowe trendy dla elektrycznych jednośladów - na torach wyścigowych, ale także i na szosach."
źródło: informacja prasowa
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
W pełni elektryczny supermotor Saroléa już na drogach
Podobne: W pełni elektryczny supermotor Saroléa już na drogach




Podobne galerie: W pełni elektryczny supermotor Saroléa już na drogach



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter