Motocykle » Aktualności » Ronax 500 - motocykl wyścigowy za 100.000 EUR

Ronax 500 - motocykl wyścigowy za 100.000 EUR
2014-06-11 - A. Miklewska Tagi: Edycje specjalne, Motocykl wyścigowy, Ronax 500, Ronax
Ronax 500 to maszyna, która jest za pan brat z technologią. Znajdziemy w niej większość systemów stosowanych w motocyklach uczestniczących w wyścigach na torze. Aluminiowa rama, 43 mm amortyzatory Ohlins USD z przodu oraz amortyzator Ohlins TTX z tyłu sprawią, że jazda na tym jednośladzie będzie przyjemnością. Nie można także zapomnieć o kutych, aluminiowych felgach. W aluminiowej obudowie Ronax umieścił 2-suwowy, silnik 4V karmiony nowoczesnym wtryskiem paliwa. Jednostka napędowa ma 160 KM przy 11.600 rpm i posiada dwie mapy zapłonu: "sport" i "deszcz" (nie ma tutaj trybu "oszczędny"). Elektryczny starter, Kevlarowy wydech i sześciobiegowa skrzynia połączona z mokrym sprzęgłem to jest to co tygryski lubią najbardziej.
Owiewki zostały wykonane z włókna węglowego, podobnie jak zbiornik paliwa, airbox i samonośna tylna rama. Dzięki temu maszyna waży zaledwie 145 kg. Co ciekawe, Ronax 500 jest motocyklem, którym można legalnie jeździć po ulicach. Wystarczy odkryć lampę i zamontować kierunkowskazy. Nie można także zapomnieć o tablicy rejestracyjnej.
Producent zapowiedział, że powstanie jedynie 46 egzemplarzy tej wyjątkowej maszyny. Jeżeli ktoś ma ochotę przytulić jedną sztukę musi wydać/zdobyć €100.000. Co tu dużo pisać... ta maszyna nie jest dla wszystkich.
Ronax 500 - 160 KM w akcji
źródło: ae
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Ronax 500 - motocykl wyścigowy za 100.000 EUR
Ronax 500 - motocykl wyścigowy za 100.000 EUR
ZUO 2014-06-14 06:14
Taką ilość błędów merytorycznych w artykule motoryzacyjnym może zrobić tylko kobieta...nie innego wyjaśnienia...Droga redakcjo miejże litość dajcie pisać komuś, kto przynajmniej wie czym różni się pojęcie 4v od v4. A przy okazji będzie wiedział, że motocykle dwusuwowe z torów wyścigowych zniknęły już kilka lat temu, a aluminiowa rama i widelec usd (nie USD, bo to jest waluta USA a nie rodzaj zawieszenia) i system TTX to nie sa jaieś porywające technologiczne nowalijki tylko...standard XXI wieku.
Podobne: Ronax 500 - motocykl wyścigowy za 100.000 EUR




Podobne galerie: Ronax 500 - motocykl wyścigowy za 100.000 EUR



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter