Motocykle  »  Aktualności  »  Ronax 500 - motocykl wyścigowy za 100.000 EUR
Ronax 500

Ronax 500 - motocykl wyścigowy za 100.000 EUR

2014-06-11 - A. Miklewska     Tagi: Edycje specjalne, Motocykl wyścigowy, Ronax 500, Ronax
Ronax 500 to maszyna, która jest za pan brat z technologią. Znajdziemy w niej większość systemów stosowanych w motocyklach uczestniczących w wyścigach na torze. Aluminiowa rama, 43 mm amortyzatory Ohlins USD z przodu oraz amortyzator Ohlins TTX z tyłu sprawią, że jazda na tym jednośladzie będzie przyjemnością. Nie można także zapomnieć o kutych, aluminiowych felgach.
 
Ronax 500 - 160 KM w akcji
 
W aluminiowej obudowie Ronax umieścił 2-suwowy, silnik 4V karmiony nowoczesnym wtryskiem paliwa. Jednostka napędowa ma 160 KM przy 11.600 rpm i posiada dwie mapy zapłonu: "sport" i "deszcz" (nie ma tutaj trybu "oszczędny"). Elektryczny starter, Kevlarowy wydech i sześciobiegowa skrzynia połączona z mokrym sprzęgłem to jest to co tygryski lubią najbardziej. Owiewki zostały wykonane z włókna węglowego, podobnie jak zbiornik paliwa, airbox i samonośna tylna rama. Dzięki temu maszyna waży zaledwie 145 kg. Co ciekawe, Ronax 500 jest motocyklem, którym można legalnie jeździć po ulicach. Wystarczy odkryć lampę i zamontować kierunkowskazy. Nie można także zapomnieć o tablicy rejestracyjnej. Producent zapowiedział, że powstanie jedynie 46 egzemplarzy tej wyjątkowej maszyny. Jeżeli ktoś ma ochotę przytulić jedną sztukę musi wydać/zdobyć €100.000. Co tu dużo pisać... ta maszyna nie jest dla wszystkich.



źródło: ae

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

Ronax 500 - motocykl wyścigowy za 100.000 EUR

Ronax 500 - motocykl wyścigowy za 100.000 EUR
ZUO 2014-06-14 06:14
Taką ilość błędów merytorycznych w artykule motoryzacyjnym może zrobić tylko kobieta...nie innego wyjaśnienia...Droga redakcjo miejże litość dajcie pisać komuś, kto przynajmniej wie czym różni się pojęcie 4v od v4. A przy okazji będzie wiedział, że motocykle dwusuwowe z torów wyścigowych zniknęły już kilka lat temu, a aluminiowa rama i widelec usd (nie USD, bo to jest waluta USA a nie rodzaj zawieszenia) i system TTX to nie sa jaieś porywające technologiczne nowalijki tylko...standard XXI wieku.