Motocykle » Aktualności » Nowe quady Suzuki - LT-Z400, 500 AXi 4x4 i 750 AXi 4x4

Nowe quady Suzuki - LT-Z400, 500 AXi 4x4 i 750 AXi 4x4
Suzuki przedstawiło właśnie swoje trzy najnowsze quady - modele QuadSport LT-Z400, KingQuad 750 AXi 4x4 Power Steering oraz KingQuad 500 AXi 4x4 Power Steering.
Suzuki QuadSport LT-Z400
Kolejna odsłona modelu Suzuki LT-Z400 wzoruje się na modelu LT -R450 - jednym z najlepszych sportowych qudów na świecie. Nowy czterokołowiec został wyposażony w czterosuwowy silnik o pojemności 398 cm3 i elektroniczny układ wtrysku paliwa, w którym wykorzystano wtryskiwacz z 12 dyszami. Dzięki temu jednostka napędowa dynamiczniej reaguje na gaz i zachowuje bardziej liniową charakterystykę przebiegu, mocy oraz momentu obrotowego. Sportowy charakter nadaje mu także przekonstruowana rama. Bardziej sztywna daje poczucie większej stabilności w zakrętach. Model LT-Z400 wyposażony jest w 5 - biegową, manualną skrzynię biegów z biegiem wstecznym. Przednie i tylne zawieszenie z możliwością regulacji umożliwia dostosowanie charakterystyki pracy do indywidualnych preferencji kierowcy oraz warunków w których pojazd jest eksploatowany. Zmiany w ustawieniach kierownicy i podnóżków umożliwiają zajęcie lepszej pozycji kierowcy, a kształt siedzenia dodatkowo ułatwia balansowanie ciałem, co jest podstawą sportowej jazdy. Zmodyfikowany układ hamulcowy z możliwością regulacji dźwigni przedniego hamulca, bez wątpienia zapewnia skuteczne hamowanie w każdych warunkach.
Suzuki KingQuad 500 AXi 4x4 Power Steering i KingQuad 750 AXi 4x4 Power Steering
Suzuki KingQuad 500AXi 4x4 i 750AXi 4x4 Power Steering to godni następcy swoich poprzedników. Obydwa czterokołowce napędzają 1-cylindrowe czterosuwowe silniki. Kingquad 750AXi o pojemności 722cm3 z rozrządem DOHC, z kolei Kingquad 500AXi o pojemności 493 cm3 z rozrządem SOHC.W oparciu o doświadczenia inżynierów z działu samochodów opracowano w nich zaawansowane wspomaganie układu kierowniczego, co z pewnością ucieszy niejednego miłośnika quadów. Komputerowo sterowany mechanizm wspomagania automatycznie dostosowuje jego siłę i czas reakcji do prędkości oraz warunków drogowych. Wszystkie mechanizmy systemu zostały tak umieszczone, aby ograniczyć możliwość ich uszkodzenia podczas jazdy w terenie. Jednostka centralna została zabezpieczona specjalną płytą ochronną. W pełni automatyczna przekładnia QuadMatic, za pomocą paska klinowego i sprzęgła odśrodkowego dostarcza do kół odpowiednią ilość momentu napędowego w zależności od warunków jazdy i kąta otwarcia przepustnicy.Czterokołowce wyposażono w niezależne przednie i tylne zawieszenie zwiększające dzielność terenową. Układ napędowy pozwala kierującemu wybrać jeden z czterech trybów pracy: napęd na 2 koła (2WD), napęd na 4 koła (4H), napęd na 4 koła z możliwością redukcji przełożeń (4L) oraz napęd na 4 koła z możliwością blokady mechanizmu różnicowego (LOCK). Zaawansowany układ hamowania zapobiega swobodnemu obracaniu się kół podczas stromych zjazdów.
Suzuki QuadSport LT-Z400
Kolejna odsłona modelu Suzuki LT-Z400 wzoruje się na modelu LT -R450 - jednym z najlepszych sportowych qudów na świecie. Nowy czterokołowiec został wyposażony w czterosuwowy silnik o pojemności 398 cm3 i elektroniczny układ wtrysku paliwa, w którym wykorzystano wtryskiwacz z 12 dyszami. Dzięki temu jednostka napędowa dynamiczniej reaguje na gaz i zachowuje bardziej liniową charakterystykę przebiegu, mocy oraz momentu obrotowego. Sportowy charakter nadaje mu także przekonstruowana rama. Bardziej sztywna daje poczucie większej stabilności w zakrętach. Model LT-Z400 wyposażony jest w 5 - biegową, manualną skrzynię biegów z biegiem wstecznym. Przednie i tylne zawieszenie z możliwością regulacji umożliwia dostosowanie charakterystyki pracy do indywidualnych preferencji kierowcy oraz warunków w których pojazd jest eksploatowany. Zmiany w ustawieniach kierownicy i podnóżków umożliwiają zajęcie lepszej pozycji kierowcy, a kształt siedzenia dodatkowo ułatwia balansowanie ciałem, co jest podstawą sportowej jazdy. Zmodyfikowany układ hamulcowy z możliwością regulacji dźwigni przedniego hamulca, bez wątpienia zapewnia skuteczne hamowanie w każdych warunkach.
Suzuki KingQuad 500AXi 4x4 i 750AXi 4x4 Power Steering to godni następcy swoich poprzedników. Obydwa czterokołowce napędzają 1-cylindrowe czterosuwowe silniki. Kingquad 750AXi o pojemności 722cm3 z rozrządem DOHC, z kolei Kingquad 500AXi o pojemności 493 cm3 z rozrządem SOHC.W oparciu o doświadczenia inżynierów z działu samochodów opracowano w nich zaawansowane wspomaganie układu kierowniczego, co z pewnością ucieszy niejednego miłośnika quadów. Komputerowo sterowany mechanizm wspomagania automatycznie dostosowuje jego siłę i czas reakcji do prędkości oraz warunków drogowych. Wszystkie mechanizmy systemu zostały tak umieszczone, aby ograniczyć możliwość ich uszkodzenia podczas jazdy w terenie. Jednostka centralna została zabezpieczona specjalną płytą ochronną. W pełni automatyczna przekładnia QuadMatic, za pomocą paska klinowego i sprzęgła odśrodkowego dostarcza do kół odpowiednią ilość momentu napędowego w zależności od warunków jazdy i kąta otwarcia przepustnicy.Czterokołowce wyposażono w niezależne przednie i tylne zawieszenie zwiększające dzielność terenową. Układ napędowy pozwala kierującemu wybrać jeden z czterech trybów pracy: napęd na 2 koła (2WD), napęd na 4 koła (4H), napęd na 4 koła z możliwością redukcji przełożeń (4L) oraz napęd na 4 koła z możliwością blokady mechanizmu różnicowego (LOCK). Zaawansowany układ hamowania zapobiega swobodnemu obracaniu się kół podczas stromych zjazdów.
źródło: Suzuki
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Nowe quady Suzuki - LT-Z400, 500 AXi 4x4 i 750 AXi 4x4
Podobne: Nowe quady Suzuki - LT-Z400, 500 AXi 4x4 i 750 AXi 4x4




Podobne galerie: Nowe quady Suzuki - LT-Z400, 500 AXi 4x4 i 750 AXi 4x4


Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Suzuki
Newsletter
Galerie zdjęć