Motocykle » Aktualności » NCR Millona M16 zabiera Desmosedici na wyższy poziom

NCR Millona M16 zabiera Desmosedici na wyższy poziom
2010-06-12 - A. Miklewska Tagi: Ducati, Ducati Desmosedici RR, Desmosedici, NCR Millona M16
Można by pomyśleć, że Ducati Desmosedici RR jest perfekcyjnym motocyklem, jednak zawsze znajdzie się ktoś kto jest w stanie poprawić ideał.
Legendarna firma tuningująca motocykle NCR, wzięła standardowy model Desmosedici i stworzyła z niego maszynę, która może okazać się najbardziej pożądanym sportowym motocyklem na planecie. Aby tego dokonać użyła bardzo dużo włókna węglowego. Z tego materiału wykonano wszystko poczynając od ramy, tylniej ramy, wahacza, zbiornika paliwa, owiewek, kół, a nawet podstawki startowej. Układ wydechowy został zrobiony z lekkiego tytanu, co więcej NCR wyposażył swój motocykl w wyścigowe sprzęgło, lżejszą skrzynię biegów, ceramiczne tarcze hamulcowe z tłoczkami od Brembo, w pełni regulowane przednie i tylne zawieszenie Ohlins'a oraz system kontroli trakcji i system telemetryczny. Silnik jest oparty na tym, który znajdziemy w Ducati Desmosedici 16RR, ale motocykl waży jedynie 145 kg i chwali się mocą 200 KM na tylnim kole. Cena nie jest jeszcze znana, ale możemy być pewni, że nie każdego będzie stać na tą nieprzeciętną maszynę.
Legendarna firma tuningująca motocykle NCR, wzięła standardowy model Desmosedici i stworzyła z niego maszynę, która może okazać się najbardziej pożądanym sportowym motocyklem na planecie. Aby tego dokonać użyła bardzo dużo włókna węglowego. Z tego materiału wykonano wszystko poczynając od ramy, tylniej ramy, wahacza, zbiornika paliwa, owiewek, kół, a nawet podstawki startowej. Układ wydechowy został zrobiony z lekkiego tytanu, co więcej NCR wyposażył swój motocykl w wyścigowe sprzęgło, lżejszą skrzynię biegów, ceramiczne tarcze hamulcowe z tłoczkami od Brembo, w pełni regulowane przednie i tylne zawieszenie Ohlins'a oraz system kontroli trakcji i system telemetryczny. Silnik jest oparty na tym, który znajdziemy w Ducati Desmosedici 16RR, ale motocykl waży jedynie 145 kg i chwali się mocą 200 KM na tylnim kole. Cena nie jest jeszcze znana, ale możemy być pewni, że nie każdego będzie stać na tą nieprzeciętną maszynę.
źródło: luxist
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
NCR Millona M16 zabiera Desmosedici na wyższy poziom
NCR Millona M16 zabiera Desmosedici na wyższy poziom
Rubinio 2010-06-13 08:30
I oczywiście ponownie ktoś kto pisze o czymś o czym nie ma pojęcia tylko tłumaczy w ciemno teksty nie wyczyta, a tym bardziej nie jest w stanie zobaczyć i napisać, ze elementem nośnym motocykla jest ....silnik. Więc ramy o których się kolezanka tak rozpisała to wyłacznie rama pomocnicza przednia i tylny zadupek stanowiący niejako rame pod tyłek ridera. Zapraszam na korki, zanim ktoś inny sprowadzi cię na ziemię w sposób bardziej brutalny.
Podobne: NCR Millona M16 zabiera Desmosedici na wyższy poziom




Podobne galerie: NCR Millona M16 zabiera Desmosedici na wyższy poziom



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Ducati
Galerie zdjęć
Newsletter