Motocykle  »  Aktualności  »  Ile jest wart Triumph Tiger 800 - cena i specyfikacja modelu
2011 Triumph Tiger

Ile jest wart Triumph Tiger 800 - cena i specyfikacja modelu

2010-11-10 - A. Miklewska     Tagi: Triumph, Enduro, Off Road, Triumph Tiger 800, Triumph Tiger 800 XC
Nie ucichły jeszcze echa targów motocyklowych EICMA, a na rynku krążą już plotki o cenach nowych Tigerów. Triumph zaprezentował w Mediolanie motocykl, a nawet dwa motocykle, które od dłuższego czasu przyciągały uwagę opinii publicznej, są to Triumph Tiger 800 i Tiger 800XC.
  
Fani brytyjskiej marki mogą odetchnąć z ulgą, ceny nowych Tigerów są bardzo atrakcyjne. Triumph Tiger 800 będzie kosztował ok. 8.990 Euro, a Triumph Tiger 800XC ok. 9.990 Euro. Ze względu na wahania kursu funta ceny te mogą jednak ulec zmianie. Triumph stara się podważyć pozycję znanego wszystkim GS-a 800. Wysoka niezawodność Tigera oraz doskonałe osiągi pomagają mu tego dokonać. BMW ma w swojej ofercie motocykle F800GS i F650 GS - motocykle te różnią się od siebie znacznie. Natomiast dwa model Triumpha na pierwszy rzut oka są prawie identyczne. Tiger 800 jest w rzeczywistości motocyklem lepiej nadającym się do turystyki niż F650GS. Tiger 800XC jest porównywalny do F800GS. Pozostaje więc jedynie opinia użytkowników, która rozsądzi, która z tych maszyn jest bardziej niezawodna.
Dla nowych Tigerów, Triumph przygotował bardzo długą listę akcesoriów. W tym twarde i miękkie torby, czujniki ciśnienia w oponach, regulowane szyby, centralną podstawkę oraz osłony na ręce i silnik.

Triumph Tiger 800 - Specyfikacja techniczna:
Silnik i skrzynia biegów
Typ: Chłodzony cieczą, 12 zaworów, DOHC, rzędowy trzy cylindrowy
Pojemność: 799 ccm
Średnica cylindra/skok tłoka: 74.0 x 61.9 mm
System paliwowy: Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa
Układ wydechowy: Ze stali nierdzewnej 3 w 1, tłumik także ze stali nierdzewnej
Napęd: Łancuch X-ring
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Pojemność zbiornika oleju: 3,7 litra

Podwozie, układ jezdny i wyświetlacze

Rama: Stalowa
Wahacz: Dwustronny ze stopu aluminium
Koło przednie: Aluminiowe, 10-ramienne 19x2,5 cala
Koło tylne: Aluminiowe, 10-ramienne 17x4.25 cala
Opona przednia: 110/80 ZR 19
Opona tylna: 150/70 ZR 17
Zawieszenie przednie: Widelce Showa 43 mm uspide down, skok zawieszenia 180 mm
Zawieszenie tylne: Showa monoshock z hydrauliczną regulacją napięcia wstępnego, skok tylnego koła 170 mm
Hamulce przednie: Podwójne, pływające tarcze 308 mm, zaciski 4-tłoczkowe Nissin (ABS jako opcja)
Hamulec tylny: Pojedyncza, pływająca tarcza 255mm, jednotłoczkowy pływający zacisk Nissin (ABS jako opcja)
Wyświetlacze: Wielofunkcyjny LCD, cyfrowy prędkościomierz, komputer pokładowy, obrotomierz analogowy, wskaźnik położenia biegów, TPMS, wyłącznik ABS-uWymiary
Długość: 2215 mm
Szerokość (kierownica): 800 mm
Wysokość bez lusterek: 1340 mm
Wysokość siedzenia: 820 mm - 840 mm
Rozstaw osi: 1527 mm
Rake/Trail: 23,7°/86.2 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 19,7 litra
Masa (gotowy do jazdy): 210 kg

Osiągi (mierzone na wale korbowym)
Maksymalna moc: 95 KM (70 kW) przy 9250 rpm
Maksymalny moment obrotowy: 80 Nm przy 5750 rpmTriumph Tiger 800XC - Specyfikacja techniczna:

Silnik i skrzynia biegów
Typ: Chłodzony cieczą, 12 zaworów, DOHC, rzędowy trzy cylindrowy
Pojemność: 799 ccm
Średnica cylindra/skok tłoka: 74.0 x 61.9 mm
System paliwowy: Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa
Układ wydechowy: Ze stali nierdzewnej 3 w 1, tłumik także ze stali nierdzewnej
Napęd: Łancuch X-ring
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Pojemność zbiornika oleju: 3,7 litraPodwozie, układ jezdny i wyświetlacze
Rama: Stalowa
Wahacz: Dwustronny ze stopu aluminium
Koło przednie: Aluminiowy rant, 36 szprych, 21x2,5 cala
Koło tylne: Aluminiowy rant, 32 szprychy, 17x4,25 cala
Opona przednia: 90/90 ZR 21
Opona tylna: 150/70 ZR 17
Zawieszenie przednie: Widelce Showa 45 mm uspide down, skok zawieszenia 220 mm
Zawieszenie tylne: Showa monoshock z hydrauliczną regulacją napięcia wstępnego, regulacja tłumienia odbicia, skok tylnego koła 215 mm
Hamulce przednie: Podwójne, pływające tarcze 308 mm, zaciski 4-tłoczkowe Nissin (ABS jako opcja)
Hamulec tylny: Pojedyncza, pływająca tarcza 255 mm, jednotłoczkowy pływający zacisk Nissin (ABS jako opcja)
Wyświetlacze: Wielofunkcyjny LCD, cyfrowy prędkościomierz, komputer pokładowy, obrotomierz analogowy, wskaźnik położenia biegów, wyłącznik ABS-uWymiary
Długość: 2225 mm
Szerokość (kierownica): 860 mm
Wysokość bez lusterek: 1371 mm
Wysokość siedzenia: 860 mm - 880 mm
Rozstaw osi: 1538 mm
Rake/Trail: 23,1°/91.1 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 19,7 litra
Masa (gotowy do jazdy): 215 kg

Osiągi (mierzone na wale korbowym)
Maksymalna moc: 95 KM (70 kW) przy 9250 rpm
Maksymalny moment obrotowy: 80 Nm przy 5750 rpm



źródło: OmniMoto

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Ile jest wart Triumph Tiger 800 - cena i specyfikacja modelu