Motocykle » Aktualności » Ile jest wart Triumph Tiger 800 - cena i specyfikacja modelu

Ile jest wart Triumph Tiger 800 - cena i specyfikacja modelu
2010-11-10 - A. Miklewska Tagi: Triumph, Enduro, Off Road, Triumph Tiger 800, Triumph Tiger 800 XC
Nie ucichły jeszcze echa targów motocyklowych EICMA, a na rynku krążą już plotki o cenach nowych Tigerów. Triumph zaprezentował w Mediolanie motocykl, a nawet dwa motocykle, które od dłuższego czasu przyciągały uwagę opinii publicznej, są to Triumph Tiger 800 i Tiger 800XC.
Fani brytyjskiej marki mogą odetchnąć z ulgą, ceny nowych Tigerów są bardzo atrakcyjne. Triumph Tiger 800 będzie kosztował ok. 8.990 Euro, a Triumph Tiger 800XC ok. 9.990 Euro. Ze względu na wahania kursu funta ceny te mogą jednak ulec zmianie.
Zobacz także: 37 zdjęć motocykla Triumph Tiger 800/800XC »Triumph stara się podważyć pozycję znanego wszystkim GS-a 800. Wysoka niezawodność Tigera oraz doskonałe osiągi pomagają mu tego dokonać. BMW ma w swojej ofercie motocykle F800GS i F650 GS - motocykle te różnią się od siebie znacznie. Natomiast dwa model Triumpha na pierwszy rzut oka są prawie identyczne. Tiger 800 jest w rzeczywistości motocyklem lepiej nadającym się do turystyki niż F650GS. Tiger 800XC jest porównywalny do F800GS. Pozostaje więc jedynie opinia użytkowników, która rozsądzi, która z tych maszyn jest bardziej niezawodna.
Dla nowych Tigerów, Triumph przygotował bardzo długą listę akcesoriów. W tym twarde i miękkie torby, czujniki ciśnienia w oponach, regulowane szyby, centralną podstawkę oraz osłony na ręce i silnik.
Triumph Tiger 800 - Specyfikacja techniczna:Silnik i skrzynia biegów
Typ: Chłodzony cieczą, 12 zaworów, DOHC, rzędowy trzy cylindrowy
Pojemność: 799 ccm
Średnica cylindra/skok tłoka: 74.0 x 61.9 mm
System paliwowy: Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa
Układ wydechowy: Ze stali nierdzewnej 3 w 1, tłumik także ze stali nierdzewnej
Napęd: Łancuch X-ring
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Pojemność zbiornika oleju: 3,7 litra
Podwozie, układ jezdny i wyświetlacze
Rama: Stalowa
Wahacz: Dwustronny ze stopu aluminium
Koło przednie: Aluminiowe, 10-ramienne 19x2,5 cala
Koło tylne: Aluminiowe, 10-ramienne 17x4.25 cala
Opona przednia: 110/80 ZR 19
Opona tylna: 150/70 ZR 17
Zawieszenie przednie: Widelce Showa 43 mm uspide down, skok zawieszenia 180 mm
Zawieszenie tylne: Showa monoshock z hydrauliczną regulacją napięcia wstępnego, skok tylnego koła 170 mm
Hamulce przednie: Podwójne, pływające tarcze 308 mm, zaciski 4-tłoczkowe Nissin (ABS jako opcja)
Hamulec tylny: Pojedyncza, pływająca tarcza 255mm, jednotłoczkowy pływający zacisk Nissin (ABS jako opcja)
Wyświetlacze: Wielofunkcyjny LCD, cyfrowy prędkościomierz, komputer pokładowy, obrotomierz analogowy, wskaźnik położenia biegów, TPMS, wyłącznik ABS-uWymiary
Długość: 2215 mm
Szerokość (kierownica): 800 mm
Wysokość bez lusterek: 1340 mm
Wysokość siedzenia: 820 mm - 840 mm
Rozstaw osi: 1527 mm
Rake/Trail: 23,7°/86.2 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 19,7 litra
Masa (gotowy do jazdy): 210 kg
Osiągi (mierzone na wale korbowym)
Maksymalna moc: 95 KM (70 kW) przy 9250 rpm
Maksymalny moment obrotowy: 80 Nm przy 5750 rpmTriumph Tiger 800XC - Specyfikacja techniczna:
Silnik i skrzynia biegów
Typ: Chłodzony cieczą, 12 zaworów, DOHC, rzędowy trzy cylindrowy
Pojemność: 799 ccm
Średnica cylindra/skok tłoka: 74.0 x 61.9 mm
System paliwowy: Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa
Układ wydechowy: Ze stali nierdzewnej 3 w 1, tłumik także ze stali nierdzewnej
Napęd: Łancuch X-ring
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Pojemność zbiornika oleju: 3,7 litraPodwozie, układ jezdny i wyświetlacze
Rama: Stalowa
Wahacz: Dwustronny ze stopu aluminium
Koło przednie: Aluminiowy rant, 36 szprych, 21x2,5 cala
Koło tylne: Aluminiowy rant, 32 szprychy, 17x4,25 cala
Opona przednia: 90/90 ZR 21
Opona tylna: 150/70 ZR 17
Zawieszenie przednie: Widelce Showa 45 mm uspide down, skok zawieszenia 220 mm
Zawieszenie tylne: Showa monoshock z hydrauliczną regulacją napięcia wstępnego, regulacja tłumienia odbicia, skok tylnego koła 215 mm
Hamulce przednie: Podwójne, pływające tarcze 308 mm, zaciski 4-tłoczkowe Nissin (ABS jako opcja)
Hamulec tylny: Pojedyncza, pływająca tarcza 255 mm, jednotłoczkowy pływający zacisk Nissin (ABS jako opcja)
Wyświetlacze: Wielofunkcyjny LCD, cyfrowy prędkościomierz, komputer pokładowy, obrotomierz analogowy, wskaźnik położenia biegów, wyłącznik ABS-uWymiary
Długość: 2225 mm
Szerokość (kierownica): 860 mm
Wysokość bez lusterek: 1371 mm
Wysokość siedzenia: 860 mm - 880 mm
Rozstaw osi: 1538 mm
Rake/Trail: 23,1°/91.1 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 19,7 litra
Masa (gotowy do jazdy): 215 kg
Osiągi (mierzone na wale korbowym)
Maksymalna moc: 95 KM (70 kW) przy 9250 rpm
Maksymalny moment obrotowy: 80 Nm przy 5750 rpm
Zobacz także: 37 zdjęć motocykla Triumph Tiger 800/800XC »
Triumph Tiger 800 - Specyfikacja techniczna:Silnik i skrzynia biegów
Typ: Chłodzony cieczą, 12 zaworów, DOHC, rzędowy trzy cylindrowy
Pojemność: 799 ccm
Średnica cylindra/skok tłoka: 74.0 x 61.9 mm
System paliwowy: Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa
Układ wydechowy: Ze stali nierdzewnej 3 w 1, tłumik także ze stali nierdzewnej
Napęd: Łancuch X-ring
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Pojemność zbiornika oleju: 3,7 litra
Podwozie, układ jezdny i wyświetlacze
Rama: Stalowa
Wahacz: Dwustronny ze stopu aluminium
Koło przednie: Aluminiowe, 10-ramienne 19x2,5 cala
Koło tylne: Aluminiowe, 10-ramienne 17x4.25 cala
Opona przednia: 110/80 ZR 19
Opona tylna: 150/70 ZR 17
Zawieszenie przednie: Widelce Showa 43 mm uspide down, skok zawieszenia 180 mm
Zawieszenie tylne: Showa monoshock z hydrauliczną regulacją napięcia wstępnego, skok tylnego koła 170 mm
Hamulce przednie: Podwójne, pływające tarcze 308 mm, zaciski 4-tłoczkowe Nissin (ABS jako opcja)
Hamulec tylny: Pojedyncza, pływająca tarcza 255mm, jednotłoczkowy pływający zacisk Nissin (ABS jako opcja)
Wyświetlacze: Wielofunkcyjny LCD, cyfrowy prędkościomierz, komputer pokładowy, obrotomierz analogowy, wskaźnik położenia biegów, TPMS, wyłącznik ABS-uWymiary
Długość: 2215 mm
Szerokość (kierownica): 800 mm
Wysokość bez lusterek: 1340 mm
Wysokość siedzenia: 820 mm - 840 mm
Rozstaw osi: 1527 mm
Rake/Trail: 23,7°/86.2 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 19,7 litra
Masa (gotowy do jazdy): 210 kg
Osiągi (mierzone na wale korbowym)
Maksymalna moc: 95 KM (70 kW) przy 9250 rpm
Maksymalny moment obrotowy: 80 Nm przy 5750 rpmTriumph Tiger 800XC - Specyfikacja techniczna:
Silnik i skrzynia biegów
Typ: Chłodzony cieczą, 12 zaworów, DOHC, rzędowy trzy cylindrowy
Pojemność: 799 ccm
Średnica cylindra/skok tłoka: 74.0 x 61.9 mm
System paliwowy: Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa
Układ wydechowy: Ze stali nierdzewnej 3 w 1, tłumik także ze stali nierdzewnej
Napęd: Łancuch X-ring
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Pojemność zbiornika oleju: 3,7 litraPodwozie, układ jezdny i wyświetlacze
Rama: Stalowa
Wahacz: Dwustronny ze stopu aluminium
Koło przednie: Aluminiowy rant, 36 szprych, 21x2,5 cala
Koło tylne: Aluminiowy rant, 32 szprychy, 17x4,25 cala
Opona przednia: 90/90 ZR 21
Opona tylna: 150/70 ZR 17
Zawieszenie przednie: Widelce Showa 45 mm uspide down, skok zawieszenia 220 mm
Zawieszenie tylne: Showa monoshock z hydrauliczną regulacją napięcia wstępnego, regulacja tłumienia odbicia, skok tylnego koła 215 mm
Hamulce przednie: Podwójne, pływające tarcze 308 mm, zaciski 4-tłoczkowe Nissin (ABS jako opcja)
Hamulec tylny: Pojedyncza, pływająca tarcza 255 mm, jednotłoczkowy pływający zacisk Nissin (ABS jako opcja)
Wyświetlacze: Wielofunkcyjny LCD, cyfrowy prędkościomierz, komputer pokładowy, obrotomierz analogowy, wskaźnik położenia biegów, wyłącznik ABS-uWymiary
Długość: 2225 mm
Szerokość (kierownica): 860 mm
Wysokość bez lusterek: 1371 mm
Wysokość siedzenia: 860 mm - 880 mm
Rozstaw osi: 1538 mm
Rake/Trail: 23,1°/91.1 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 19,7 litra
Masa (gotowy do jazdy): 215 kg
Osiągi (mierzone na wale korbowym)
Maksymalna moc: 95 KM (70 kW) przy 9250 rpm
Maksymalny moment obrotowy: 80 Nm przy 5750 rpm
źródło: OmniMoto
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Ile jest wart Triumph Tiger 800 - cena i specyfikacja modelu
Podobne: Ile jest wart Triumph Tiger 800 - cena i specyfikacja modelu




Podobne galerie: Ile jest wart Triumph Tiger 800 - cena i specyfikacja modelu



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Triumph
Newsletter
Galerie zdjęć