Motocykle » Aktualności » Husqvarna Nuda 900 / 900R - sprawdź co napędza szwedzkie supermoto

Husqvarna Nuda 900 / 900R - sprawdź co napędza szwedzkie supermoto
2011-09-05 - A. Miklewska Tagi: Supermoto, Husqvarna, Husqvarna 900, Husqvarna Nuda 900R
Szwedzka firma, znana między innymi z produkcji niezawodnych pił łańcuchowych, opublikowała kilka zdjęć nowego supermoto - Husqvarny 900 i 900R, które już niedługo pojawią się na ulicy. Dzięki uprzejmości producenta możemy poznać bliżej specyfikację nowej maszyny. Motocykl ten korzysta z odnowionego silnika BMW F800, który został zmieniony w kilku miejscach, dzięki czemu z jednostki o pojemności 798 ccm, powstał mały potworek o pojemności 898 ccm. Dzięki ustawienie wału korbowego pod innym kątem stworzono uczucie bardziej agresywnego oddawania mocy i większego dreszczyku podczas jazdy.
Zobacz także: 22 zdjęcia: Husqvarna Nuda 900R - supermoto dla odważnych »Dzięki 13-litrowemu zbiornikowi paliwa pod siedzeniem, Husqvarna Nuda 900 będzie mogła podobno przejechać bez problemu 257 km. Ciekawe tylko przy jakiej prędkości osiągnięto się tak niskie spalanie. Na razie nie znana jest cena nowych modeli.
Husqvarna Nuda 900R w akcji
Zwiększono także stopień sprężania w silniku. Było to możliwe dzięki modyfikacjom dokonanym w uszczelce głowicy, wałkach rozrządu, tłokach i korbowodach. Dodatkowo zawory ssący i wydechowy zostały powiększone o 1 mm, tworząc otwory mające odpowiednio 33 mm i 28,5 mm. Dzięki tym modyfikacją, zarówno model podstawowy Nuda 900, jak i bardziej zaawansowany Nuda 900R będą miały 105 KM i 100 Nm momentu obrotowego. Co ciekawe, Nuda 900R będzie ważyła zaledwie 175 kg, Nuda 900 będzie parę kilogramów cięższa.
Rzeczywista różnica między tymi dwoma modelami to różnica w dodatkach. Nuda 900R będzie miała wyścigowe hamulce Brembo, połączone z 320 mm tarczą. Nuda 900 będzie miała czterotłoczkowe, radialne zaciski Brembo niższej generacji. Nuda 900R będzie wyposażona w regulowane, 48 mm amortyzatory Sachs, połączone z tylnym amortyzatorem Ohlins'a, który będzie miał pełną amortyzację kompresji, odbicia i napięcia wstępnego. Dzięki dłuższemu zawieszeniu, Nuda 900R będzie wyższa i będzie miała środek ciężkości umieszczony w innym miejscu.
Według Husqvarny, Nuda 900 będzie lepiej dostosowana do jazdy w warunkach miejskich. Inne zawieszenie sprawi, że siedzenie będzie umieszczone na wysokości 860 mm, Nuda 900R została stworzona dla ludzi, który będą mogli siedzieć 15 mm wyżej.Zobacz także: 22 zdjęcia: Husqvarna Nuda 900R - supermoto dla odważnych »
źródło: asphaltandrubber
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Husqvarna Nuda 900 / 900R - sprawdź co napędza szwedzkie supermoto
Podobne: Husqvarna Nuda 900 / 900R - sprawdź co napędza szwedzkie supermoto




Podobne galerie: Husqvarna Nuda 900 / 900R - sprawdź co napędza szwedzkie supermoto



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Husqvarna
Galerie zdjęć
Newsletter