Motocykle  »  Aktualności  »  Honda Ruckus Custom - chopperowy... skuter!
Honda Ruckus Custom - chopperowy... skuter!

Honda Ruckus Custom - chopperowy... skuter!

2013-05-14 - Ł. Kręcichwost     Tagi: Skutery, Custom bike, Honda Ruckus
Honda Ruckus, to poczciwy skuter z jednostką o pojemności 49 ccm, który od samego początku zgromadził wokół siebie pokaźną gromadę fanów. Szczególne i niemalejące zainteresowanie, jednoślad ten budzi w Kalifornii, Nowym Yorku i na Florydzie. Jedną z firm, która bierze czynny udział w promowaniu miejskiej Hondy, jest Rucksters Custom z siedzibą w Arcadii w Kalifornii, mogąca pochwalić się naprawdę oszałamiającą paletą niestandardowych części i rozwiązań. Przedstawiamy Wam jeden z ich bardziej pamiętnych projektów związanych z tą maszyną. Ekipa w kolaboracji z BTX Industries zaczęła customową pracę od zastąpienia małego serca skutera, aż trzykrotnie większą jednostką GY6, powszechnie stosowaną w większych skuterach. W odpowiednim dawkowaniu paliwa pomaga gaźnik Mikuni TM28, natomiast spaliny znajdują ujście przez tłumik będący dzieckiem Yoshimury. Masa własna pojazdu, to nieco ponad 90 kg, co dzięki powyższym modyfikacjom pozwoli na spokojne rozpędzenie go do ponad 64 km/h. Może nie jest to szczyt marzeń, ale nie zapominajmy, że nawet zmodyfikowany Ruckus, to wciąż - skuter. Najbardziej rzucające się zmiany w tym projekcie, to oczywiście wygląd. Niebanalny kolor ramy i przedniej obudowy, jakim jest powstały w procesie anodowania brąz, jest jednym z ważniejszym wyznaczników indywidualności Ruckus’a od Rucksters Custom. Nie byłoby także kłamstwem stwierdzenie, że ten skuter ma w sobie coś z choppera. Wysoko uniesiona względem siodła kierownica sprawia, że sylwetka jeźdźca przybiera właśnie formę tej, która jest  tak bardzo charakterystyczna dla środowiska chopperowców. Wychodząca spod eleganckiego i wygodnego siodła rura, także wzmacnia to wizualne doznanie, a znajdujące się blisko przedniego koła dodatkowe podnóżki, są już tego absolutnym potwierdzeniem.
Poza tym dużo chromów i eleganckich wykończeń, a jednym z fajniejszych elementów wydaje się być mały, pojedynczy reflektor, który zastąpił podwójne szkła fabrycznego Ruckus'a. Ta zmiana znacznie dodaje powagi skuterowi Hondy.  Dokonując jego dalszych oględzin, nie można nie zauważyć potężnego, tylnego koła, na które jest obuta opona o szerokości 225 mm.



źródło: bikeexif

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Honda Ruckus Custom - chopperowy... skuter!