 
									
					
					Honda RC213V-S - drogowa wersja wyścigowego motocykla RC213V
RC213V jest wyłącznie wyścigową maszyną, która w latach 2013 i 2014 zdobyła mistrzowskie tytuły w królewskiej klasie MotoGP - drogowych mistrzostw świata FIM. Honda wprowadziła pewne zmiany w specyfikacji RC213V, aby zaprezentować nowy model RC213V-S, który dopuszczony jest do poruszania się po drogach publicznych. A zamówienia na ten wyjątkowy motocykl można składać już od 13 lipca 2015 r.
W 1954 roku Soichiro Honda ogłosił zamiar uczestniczenia w wyścigach TT na wyspie Man, które w tamtych czasach były częścią drogowych Mistrzostw Świata Grand Prix. Honda opracowała własne maszyny wyścigowe, aby w 1959 roku, pięć lat po deklaracji, zacząć konkurować w wyścigach TT na Wyspie Man. W 1961 roku Honda z powodzeniem wygrała mistrzostwa TT w dwóch klasach, gdzie brała udział. Łączna liczba skumulowanych zwycięstw wyścigowych Hondy osiągnęła bezprecedensową ilość 600 zwycięstw w 2005 roku, która wzrosła do 695 na dzień 11 czerwca 2015. Od wyścigów TT na wyspie Man, Honda traktuje swoją działalność wyścigową w najróżniejszych zawodach jako "laboratorium na kółkach" i wykorzystuje zastosowane tam technologie w swoich modelach  seryjnych, aby rozwijać doskonałą wydajność i niezawodność swoich motocykli.
Charakterystyka RC213V-S
Głównym założeniem przy projekcie RS213V-S nie było skopiowanie dynamicznych osiągów RC213V, ale przede wszystkim odtworzenie kompletnych właściwości maszyny RC213V i jego właściwości jezdnych. Aby umożliwić jazdę w zakresach prędkości, które zbliżają się do świata w RC213V, dostępny jest opcjonalny zestaw sportowy dostępny wyłącznie do jazdy tylko na obiektach zamkniętych, takich jak tory wyścigowe.
W ten sposób, RC213V-S pozwala przeżyć wrażenia z jazdy RC213V po drogach publicznych, a także umożliwia jazdę na wyższym poziomie na torze zamkniętym.
RC213V składa się tylko z niezbędnych części do wygrywania wyścigów, gdzie specyfikacja zmienia się w zależności od zawodnika i toru. Ale biorąc pod uwagę założenie jazdy po drogach publicznych na RC213V-S, minimalne zmiany i uzupełnienia zostały dokonane względem RC213V, aby spełnić wymagania dotyczące jazdy po ulicy, a jednocześnie zachować charakter RC213V.
Zmiany dokonane w odniesieniu do aspektów obsługi
- Pomimo zachowania struktury przekładni zębatej wałka rozrządu, to zawory pneumatyczne zostały zamienione na system sprężyn śrubowych.
- Bezstratne przeniesienie napędu zostało zastąpione konwencjonalną skrzynią biegów.
* Z powyższych zmian, przyjęto takie same specyfikacje jak te dla RCV1000R - maszyny z kategorii open w wyścigach motocyklowych
Dodatki niezbędne do poruszania się po drogach publicznych- Reflektor
- Lampa tylna
- Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
- Przednie i tylne kierunkowskazy
- Prawe i lewe lusterko wsteczne
- Prędkościomierz
- Tłumik z katalizatorem
- Stelaż pod tablicę rejestracyjną
- Klakson
- System bezkluczykowy - Honda Smart Key
- Rozrusznik
- Boczna podstawka
Zmiany wprowadzone do jazdy po drogach publicznych
- Kąt wyprzedzenia główki ramy: 15 stopni → 26 stopni
- Opony: RS10 wyprodukowane przez Bridgestone Corporation
- Przednie tarcze hamulcowe: ze stali nierdzewnej, wyprodukowane przez Yutaka Giken Co., Ltd.
- Klocki hamulcowe: wyprodukowane przez Brembo S.p.A.
Dodaj komentarz
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
Komentarze do:
Honda RC213V-S - drogowa wersja wyścigowego motocykla RC213V
 Honda RC213V-S - prawie 800.000 zł za159 KM? »
Honda RC213V-S - prawie 800.000 zł za159 KM? »
					
					 Honda RC213V-S zostanie zaprezentowana w najbliższy wtorek »
Honda RC213V-S zostanie zaprezentowana w najbliższy wtorek »
					
					 Honda ujawniła logo modelu RC213V-S »
Honda ujawniła logo modelu RC213V-S »
					
					 Honda RC213V-S - światowa premiera już 11 czerwca? »
Honda RC213V-S - światowa premiera już 11 czerwca? »
					
				 Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok Honda RC213V-S na 2016 rok
Honda RC213V-S na 2016 rok


 
						
						 
						
						 Tapety Honda
						
						Tapety Honda  Tapety Pontiac
Tapety Pontiac  GP Węgier - Hungaroring - Wyścig
GP Węgier - Hungaroring - Wyścig  2010 Corvette Grand Sport
2010 Corvette Grand Sport  Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących 
 
			
 
 
			