Motocykle » Aktualności » Erik Buell Racing 1190RS - wersja drogowa będzie dostępna w ograniczonej ilości
Erik Buell Racing 1190RS - wersja drogowa będzie dostępna w ograniczonej ilości
2011-06-14 - A. Miklewska Tagi: Edycje specjalne, Erik Buell Racing 1190RS, Erik Buell Racing
Śruby na owiewkach nigdy nie wyglądały tak dobrze jak w drogowym motocyklu EBR 1190RS. Jeszcze gorąca maszyna firmy Erik Buell Racing, zostanie wyprodukowana w ograniczonej liczbie 100 sztuk. Amerykanie będą mogli kupić ten sportowy motocykl za oszałamiającą kwotę $39,999 USD. Cena ta jest w pewnym sensie uzasadniona - maszyna jest naprawdę mocna, a na dodatek prawie całości została wykonana ręcznie.
EBR 1190RS to sportowy motocykl, który na sucho waży zaledwie 176 kg i może pochwalić się mocą 175 KM. Drogowy motocykl bazuje bezpośrednio na swoim torowym bracie i pojawi się w sprzedaży najprawdopodobniej w 2012 roku. Wszystkie materiały są najwyższej jakości - przedni widelec Ohlinsa, tylny amortyzator TTX oraz specjalnie zaprojektowane hamulce.
Chętni posiadający większy zasób gotówki mogą za dodatkowe $4,000 USD dostać wersję z włókna węglowego. Możliwe, że żaden z tych motocykl nie dopłynie do Europy, gdyby się jednak tak stało, z chęcią zobaczymy go na żywo.
Specyfikacja 2012 Erik Buell Racing 1190RS:
Silnik:
Typ: Chłodzony cieczą V-twin
Średnica x skok tłoka: 4.17 x 2.66 (106 x 67,5 mm)
Pojemność skokowa: 1190 ccm
Stopień sprężania: 13,6: 1
Maksymalny moment obrotowy: 132 Nm przy 9400 rpm
Moc maksymalna: 175 KM przy 9750 rpm
Napęd:
Łańcuch
Sprzęgło mokre, wielotarczowe
Przełożenia przekładni:
1. bieg 2.46
2. bieg 1.75
3. bieg 1.38
4. bieg 1.17
5. bieg 1.04
6. bieg 0.96
Wymiary:
Wysokość siedzenia: 775 mm
Opona przednia: 120/70R-17
Tylna opona: 190/55R-17
Pojemność zbiornika paliwa: 17,1 l
Waga (bez paliwa): 176 kg
Specyfikacja 2012 Erik Buell Racing 1190RS:
Silnik:
Typ: Chłodzony cieczą V-twin
Średnica x skok tłoka: 4.17 x 2.66 (106 x 67,5 mm)
Pojemność skokowa: 1190 ccm
Stopień sprężania: 13,6: 1
Maksymalny moment obrotowy: 132 Nm przy 9400 rpm
Moc maksymalna: 175 KM przy 9750 rpm
Łańcuch
Sprzęgło mokre, wielotarczowe
Przełożenia przekładni:
1. bieg 2.46
2. bieg 1.75
3. bieg 1.38
4. bieg 1.17
5. bieg 1.04
6. bieg 0.96
Wymiary:
Wysokość siedzenia: 775 mm
Opona przednia: 120/70R-17
Tylna opona: 190/55R-17
Pojemność zbiornika paliwa: 17,1 l
Waga (bez paliwa): 176 kg
Erik Buell Racing 1190RS - wersja drogowaErik Buell Racing 1190RS - wersja drogowaErik Buell Racing 1190RS - wersja drogowaErik Buell Racing 1190RS - wersja drogowaErik Buell Racing 1190RS - wersja drogowaErik Buell Racing 1190RS - wersja drogowaErik Buell Racing 1190RS - wersja drogowaErik Buell Racing 1190RS - wersja drogowaErik Buell Racing 1190RS - wersja drogowaErik Buell Racing 1190RS - wersja drogowaErik Buell Racing 1190RS - wersja drogowa
źródło: twowheelsblog
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Erik Buell Racing 1190RS - wersja drogowa będzie dostępna w ograniczonej ilości
Podobne: Erik Buell Racing 1190RS - wersja drogowa będzie dostępna w ograniczonej ilości
Erik Buel Racing 1190RS - tak buduje się amerykańskie motocykle »
Erik Buell Racing 1190RS w całej okazałości »
Erik Buell Racing 1190RS - nowe zdjęcie »
Czy to jest Erik Buell Racing 1190RS? »
Podobne galerie: Erik Buell Racing 1190RS - wersja drogowa będzie dostępna w ograniczonej ilości
Yamaha V-Max Carbon Special Edition na 2015 rok »
Midual Type 1 - kwintesencja luksusu »
Kawasaki Z1000 Special Edition na 2015 rok »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć