Motocykle » Aktualności » EICMA 2014: Ducati 1299 Panigale - 205 KM, z którymi można zaszaleć

EICMA 2014: Ducati 1299 Panigale - 205 KM, z którymi można zaszaleć
2014-11-04 - A. Miklewska Tagi: Ducati, Eicma, Ducati 1199 Paginale, Ducati 1299 Panigale
Tak jak przypuszczaliśmy, flagowy model Ducati, superszybkie Panigale, doczekało się kilku aktualizacji. W 2015 roku w ofercie włoskiego producenta zobaczymy trzy wersje: Ducati 1299 Panigale, Ducati 1299 Panigale S i Ducati 1299 Panigale R.
Wszystkie trzy modele będą miały 205 KM, Cornering ABS i system DQS (Ducati Quick Shift). Nie zapomniano także o popracowaniu nad geometerią ramy i kątem główki ramy. Wszystkie te zmiany mają ułatwić precyzyjne sterowanie nową maszyną. Bazowy model i wersja S będą miały silnik o pojemności 1285 ccm. Ducati 1299 Panigale R może jedynie pomarzyć o większym silniku, z powodu przepisów wyścigów World Superbike, musi pozostać przy pojemności 1198 ccm. Co więcej, wersja R nie będzie miała elektronicznie regulowanego zawieszenia. Ducati 1299 Panigale R będzie posiadało sportowe zawieszenie Ohlins, litowo-jonową baterię i tytanowy wydech Akrapovic. Torowy model będzie miał także ten sam pakiet elektronicznych dodatków, które znajdziemy w wersji S. DTC, DWC, EBC, DQS, różne tryby jazdy i wyświetlacz TFT - to gadżety nierozłącznie związane z włoską marką. Co więcej, Panigale R będzie miało system DDA (Ducati Data Analyser).
Ducati 1299 Panigale na 2015 rok
Ducati 1299 Panigale na 2015 rok
Ducati 1299 Panigale na 2015 rok
Ducati 1299 Panigale na 2015 rok
Ducati 1299 Panigale na 2015 rok
Ducati 1299 Panigale na 2015 rok
Ducati 1299 Panigale na 2015 rok
Ducati 1299 Panigale na 2015 rok
Ducati 1299 Panigale na 2015 rok
Ducati 1299 Panigale na 2015 rok
Ducati 1299 Panigale na 2015 rok
Ducati 1299 Panigale na 2015 rok
Ducati 1299 Panigale na 2015 rok
Wszystkie trzy modele będą miały 205 KM, Cornering ABS i system DQS (Ducati Quick Shift). Nie zapomniano także o popracowaniu nad geometerią ramy i kątem główki ramy. Wszystkie te zmiany mają ułatwić precyzyjne sterowanie nową maszyną. Bazowy model i wersja S będą miały silnik o pojemności 1285 ccm. Ducati 1299 Panigale R może jedynie pomarzyć o większym silniku, z powodu przepisów wyścigów World Superbike, musi pozostać przy pojemności 1198 ccm. Co więcej, wersja R nie będzie miała elektronicznie regulowanego zawieszenia. Ducati 1299 Panigale R będzie posiadało sportowe zawieszenie Ohlins, litowo-jonową baterię i tytanowy wydech Akrapovic. Torowy model będzie miał także ten sam pakiet elektronicznych dodatków, które znajdziemy w wersji S. DTC, DWC, EBC, DQS, różne tryby jazdy i wyświetlacz TFT - to gadżety nierozłącznie związane z włoską marką. Co więcej, Panigale R będzie miało system DDA (Ducati Data Analyser).













źródło: aar
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
EICMA 2014: Ducati 1299 Panigale - 205 KM, z którymi można zaszaleć
Podobne: EICMA 2014: Ducati 1299 Panigale - 205 KM, z którymi można zaszaleć




Podobne galerie: EICMA 2014: Ducati 1299 Panigale - 205 KM, z którymi można zaszaleć



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Ducati
Galerie zdjęć
Newsletter