Motocykle  »  Aktualności  »  EICMA 2010: Triumph Tiger 800 i 800XC - czyżby rozczarowanie?
2011 Triumph Tiger

EICMA 2010: Triumph Tiger 800 i 800XC - czyżby rozczarowanie?

2010-11-02 - A. Miklewska     Tagi: Triumph, Eicma, Milan Show, Targi, Triumph Tiger 800, Triumph Tiger 800 XC
Weź silnik z Daytony 675, wstaw terenowe zawieszenie i dobrze wyglądającą stalową ramę - przepis na turystyczny motocykl gotowy. Miał być imponujący jednoślad, a koniec końców jego parametry nie powalają: 95 KM, 79 Nm i 210 kg wagi (na mokro). Wychodzi, więc że w stosunku do Daytony Tiger stracił 30 KM, a zyskał jedynie 7 Nm.
  
Bawarski producent nie musi się, więc już tak obawiać angielskiego konkurenta. 86 KM i 84 Nm przy wadze wynoszące 207 kg nie wyglądają już tak strasznie. Wszystkim dobrze znany F800GS może spać spokojnie. Ciekawe tylko ile kosztuje nowy Triumph Tiger - może na tym polu pokona on BMW?



źródło: hellforleathermagazine

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

EICMA 2010: Triumph Tiger 800 i 800XC - czyżby rozczarowanie?