Motocykle » Aktualności » EICMA 2010: Triumph Tiger 800 i 800XC - czyżby rozczarowanie?

EICMA 2010: Triumph Tiger 800 i 800XC - czyżby rozczarowanie?
2010-11-02 - A. Miklewska Tagi: Triumph, Eicma, Milan Show, Targi, Triumph Tiger 800, Triumph Tiger 800 XC
Weź silnik z Daytony 675, wstaw terenowe zawieszenie i dobrze wyglądającą stalową ramę - przepis na turystyczny motocykl gotowy. Miał być imponujący jednoślad, a koniec końców jego parametry nie powalają: 95 KM, 79 Nm i 210 kg wagi (na mokro). Wychodzi, więc że w stosunku do Daytony Tiger stracił 30 KM, a zyskał jedynie 7 Nm.
Bawarski producent nie musi się, więc już tak obawiać angielskiego konkurenta. 86 KM i 84 Nm przy wadze wynoszące 207 kg nie wyglądają już tak strasznie. Wszystkim dobrze znany F800GS może spać spokojnie. Ciekawe tylko ile kosztuje nowy Triumph Tiger - może na tym polu pokona on BMW?
Zobacz także: 37 zdjęć Triumph Tiger 800/800XC »
Zobacz także: 37 zdjęć Triumph Tiger 800/800XC »
źródło: hellforleathermagazine
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
EICMA 2010: Triumph Tiger 800 i 800XC - czyżby rozczarowanie?
Podobne: EICMA 2010: Triumph Tiger 800 i 800XC - czyżby rozczarowanie?




Podobne galerie: EICMA 2010: Triumph Tiger 800 i 800XC - czyżby rozczarowanie?



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Triumph
Galerie zdjęć
Newsletter