Motocykle » Aktualności » EICMA 2010: Ducati Diavel - zły do szpiku kości

EICMA 2010: Ducati Diavel - zły do szpiku kości
2010-11-03 - A. Miklewska Tagi: Ducati, Eicma, Milan Show, Targi, Ducati Diavel, Ducati Diavel 1200, Diavel
Ducati Diavel waży zaledwie 210 kg, ma 162 KM i moment wynoszący 127,5 Nm - nieźle jak na cruisera. Ducati wyposażyło swój nowy motocykl w mnóstwo bajerów, w tym system ride-by-wire, diody LED, wskaźniki montowane na baku, widelce Marzocchi i hamulce Brembo. Olbrzymie tylne koła jest niesamowite i na pewno zwróci na siebie uwagę otoczenia. Ducati współpracowało z firmą Pirelli i sporo zainwestowało w nową technologię. Stworzono gładką, centralną powierzchnię do jazdy na wprost i bardziej szorstkie boki do lepszego pokonywania zakrętów.
Zobacz także: 80 zdjęć motocykla Ducati Diavel »
Silnik:
Testastretta 11°, L-Twin, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą
Pojemność: 1198,4 ccm
Średnica x skok tłoka: 106 x 67.9 mm
Stopień sprężania: 11.5:1
Moc: 162 KM (119kW) przy 9.500 rpm
Moment obrotowy: 127.5Nm przy 8.000 rpm
Wtrysk paliwa: elektroniczny system wtrysku paliwa Mitsubishi, przepustnice eliptyczne Mikuni
Wydech: 2-1-2 z katalizatorem i dwoma sondami lambda
Emisja spalin: Euro 3
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Podstawowy napęd: koła zębate
Przeniesienie napędu: koło zębate z przod 15, z tyłu 43
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe sprzęgło z hydrauliczną kontrolą
Podwozie:
Rama: stalowa
Rozstaw osi: 1590 mm
Kąt skrętu (łącznie): 70°
Przednie zawieszenie: Marzocchi 50 mm, w pełni regulowane widelece USD
Przednia opona: 120/70 ZR 17, Pirelli Diablo Rosso II
Tylne zawieszenie: progresywne, sprężyna Sachs, aluminiowy, jednostronny wahacz
Tylna opona: 240/45 ZR 17, Pirelli Diablo Rosso II
Hamulce z przodu: dwie tarcze pływające 320 mm, radialne zaciski Monobloc Brembo, 4-tłoczkowe z ABS
Hamulec tylny: jedna tarcza 265 mm, 2-tłoczkowy pływający zacisk z ABS
Pojemność zbiornika paliwa: 17 l
Waga na sucho: 210 kg
Wysokość siedziska: 770 mm
Maksymalna wysokość: 1192 mm
Maksymalna długość: 2257 mmAkcesoria:
Montowane na kierownicy wskaźniki z wyświetlaczem LCD: prędkość, obroty, czas, temperatura płynu chłodzącego. Światła ostrzegawcze: biegu neutralnego, kierunkowskazów, świateł drogowych, statusu ABS, ciśnienia oleju, rezerwy paliwa.
Na zbiorniku zamontowane wskażniki z kolorowym wyświetlaczem TFT: wybrany bieg, temperatura powietrza, napięcie akumulatora, trasa 1 i 2, rezerwa paliwa, średnie i rzeczywiste zużycie paliwa, prędkoś, czas podróży, zaplanowane konserwacje. Tryby zarządzania jazda, DTC, RbW i ABS. Elektroniczne tryby jazdy, RbW, DTC, ABS.
Zobacz także: 80 zdjęć motocykla Ducati Diavel »
Ducati Diavel będzie także oferowany w wersji karbonowej. Oznacza to spadek wagi motocykla do 207 kg i jeszcze bardziej nieziemski wygląd. Biorąc pod uwagę, że standardowy Diavel będzie kosztował ok. 16.995 dolarów, możemy sobie wyobrazić, że cena "karbonowego diabła" będzie dla większości motocyklistów zaporowa.
Silnik:
Testastretta 11°, L-Twin, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą
Pojemność: 1198,4 ccm
Średnica x skok tłoka: 106 x 67.9 mm
Stopień sprężania: 11.5:1
Moc: 162 KM (119kW) przy 9.500 rpm
Moment obrotowy: 127.5Nm przy 8.000 rpm
Wtrysk paliwa: elektroniczny system wtrysku paliwa Mitsubishi, przepustnice eliptyczne Mikuni
Wydech: 2-1-2 z katalizatorem i dwoma sondami lambda
Emisja spalin: Euro 3
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Podstawowy napęd: koła zębate
Przeniesienie napędu: koło zębate z przod 15, z tyłu 43
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe sprzęgło z hydrauliczną kontrolą
Rama: stalowa
Rozstaw osi: 1590 mm
Kąt skrętu (łącznie): 70°
Przednie zawieszenie: Marzocchi 50 mm, w pełni regulowane widelece USD
Przednia opona: 120/70 ZR 17, Pirelli Diablo Rosso II
Tylne zawieszenie: progresywne, sprężyna Sachs, aluminiowy, jednostronny wahacz
Tylna opona: 240/45 ZR 17, Pirelli Diablo Rosso II
Hamulce z przodu: dwie tarcze pływające 320 mm, radialne zaciski Monobloc Brembo, 4-tłoczkowe z ABS
Hamulec tylny: jedna tarcza 265 mm, 2-tłoczkowy pływający zacisk z ABS
Pojemność zbiornika paliwa: 17 l
Waga na sucho: 210 kg
Wysokość siedziska: 770 mm
Maksymalna wysokość: 1192 mm
Maksymalna długość: 2257 mmAkcesoria:
Montowane na kierownicy wskaźniki z wyświetlaczem LCD: prędkość, obroty, czas, temperatura płynu chłodzącego. Światła ostrzegawcze: biegu neutralnego, kierunkowskazów, świateł drogowych, statusu ABS, ciśnienia oleju, rezerwy paliwa.
Na zbiorniku zamontowane wskażniki z kolorowym wyświetlaczem TFT: wybrany bieg, temperatura powietrza, napięcie akumulatora, trasa 1 i 2, rezerwa paliwa, średnie i rzeczywiste zużycie paliwa, prędkoś, czas podróży, zaplanowane konserwacje. Tryby zarządzania jazda, DTC, RbW i ABS. Elektroniczne tryby jazdy, RbW, DTC, ABS.
źródło: twowheelsblog
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
EICMA 2010: Ducati Diavel - zły do szpiku kości
Podobne: EICMA 2010: Ducati Diavel - zły do szpiku kości




Podobne galerie: EICMA 2010: Ducati Diavel - zły do szpiku kości



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Ducati
Galerie zdjęć
Newsletter