Motocykle » Aktualności » Bimota ujawnia nowy sportowy motocykl DB8

Bimota ujawnia nowy sportowy motocykl DB8
2010-01-17 - A. Miklewska Tagi: Bimota, Brembo, Bimota DB7R, Bimota DB8
Bimota w końcu pokazała światu swój nowy sportowy motocykl - model DB8. Wszyscy spodziewali się "nagiej" wersji DB7-ki, jednak Włosi potrafią czasami zaskoczyć. DB8-ka jest całkowicie obudowanym motocyklem. Bimota uspokaja tych, którzy czekali na DB7 w wersji naked bike. Ten
motocykl powstanie, nie będzie po prostu nazywał się DB8. Właściciele
Ducati Streetfighter mogą na razie odetchnąć z ulgą.
Z dwuosobową kanapą i niższą ceną Bimota ma nadzieję zaskarbić sobie przychylność większej liczby klientów. Zrezygnowano z wstawek z włókna węglowego, zamiast tytanowego wydechu zainstalowano stalowy, a karbonową ramę zastąpiono aluminiową. Dzięki tym zmianom cena nowej Bimoty drastycznie zmalała.
Na dzień dzisiejszy za tą maszynę musimy zapłacić ok. 35.500 dolarów. To dla przeciętnego mieszkańca Europy i tak sporo, jednak pomimo tego Bimota ma nadzieję sprzedać jeszcze w tym roku ok. 250 sztuk tego motocykla. Wydaje się, że są to dość wygórowane ambicje, ale czas pokaże czy uda się włoskiemu producentowi osiągnąć wymarzony cel.
BIMOTA DB8 SPECYFIKACJA:
Silnik: Ducati 1198 Testastretta Evoluzione, 4V 90° Twin-cylinders
Pojemność skokowa: 1198,4 ccm
System chłodzenia: chłodzony cieczą
Kompresja: 12.7 ± 0.5:1
Moc maksymalna: 170 KM przy 9750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 131 Nm przy 8000 obr/min
Układ wydechowy: 2-1-1, ze stali nierdzewnej
Rama: Spawana, aluminiowa
Rozstaw osi: 1435 mm
Zawieszenie przednie: Marzocchi USD widelce DLC w pełni regulowane
Zawieszenie tylne: Extreme Tech Monoshock w pełni regulowane
Zbiornik paliwa: 16 litrów (rezerwa 4 litry)
Waga: 178 kg
Kąt skrętu kół: 25°
Wysokość siedzenia: 800 mm
Długość całkowita: 2100 mm
Szerokość całkowita: 700 mm
Wysokość całkowita: 1115 mm
Prześwit: 135 mm
Hamulec przedni: Podwójne 320 mm pływające tarcze Brembo, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski Brembo, radialne pompy
Hamulec tylni: 220 mm pływająca tarcza2-tłoczkowy zacisk Brembo
Przednia opona: 120/70 ZR 17 Dunlop Sportmax GP Racer
Tylnia opona: 190/55 ZR 17 Dunlop Sportmax GP Racer
BIMOTA DB8 SPECYFIKACJA:
Pojemność skokowa: 1198,4 ccm
System chłodzenia: chłodzony cieczą
Kompresja: 12.7 ± 0.5:1
Moc maksymalna: 170 KM przy 9750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 131 Nm przy 8000 obr/min
Układ wydechowy: 2-1-1, ze stali nierdzewnej
Rama: Spawana, aluminiowa
Rozstaw osi: 1435 mm
Zawieszenie przednie: Marzocchi USD widelce DLC w pełni regulowane
Zawieszenie tylne: Extreme Tech Monoshock w pełni regulowane
Zbiornik paliwa: 16 litrów (rezerwa 4 litry)
Waga: 178 kg
Kąt skrętu kół: 25°
Wysokość siedzenia: 800 mm
Długość całkowita: 2100 mm
Szerokość całkowita: 700 mm
Wysokość całkowita: 1115 mm
Prześwit: 135 mm
Hamulec przedni: Podwójne 320 mm pływające tarcze Brembo, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski Brembo, radialne pompy
Hamulec tylni: 220 mm pływająca tarcza2-tłoczkowy zacisk Brembo
Przednia opona: 120/70 ZR 17 Dunlop Sportmax GP Racer
Tylnia opona: 190/55 ZR 17 Dunlop Sportmax GP Racer
źródło: asphaltandrubber
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Bimota ujawnia nowy sportowy motocykl DB8
Podobne: Bimota ujawnia nowy sportowy motocykl DB8




Podobne galerie: Bimota ujawnia nowy sportowy motocykl DB8



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Bimota
Newsletter
Galerie zdjęć