Motocykle  »  Aktualności  »  BMW R1200RT - co nowego w 2010 r.
2010 BMW R1200 RT

BMW R1200RT - co nowego w 2010 r.

2009-11-06 - A. Miklewska     Tagi: BMW, BMW R1200 RT, DOHC, R1200RT, BMW R1200RT

Nowe BMW R1200RT to także nowy silnik DOHC. Niemieccy konstruktorzy zastosowali jednostkę napędową z podwójnym wałkiem rozrządu w głowicy (podobnie jak w nowym BMW R1200GS). Dzięki temu uzyskano więcej mocy oraz poprawiono komfort prowadzenia.

R1200RT jest jednym z najlpiej sprzedających się motocykli turystycznych. Wzrost mocy do 110 KM, większy moment obrotowy i jeszcze lepsza ochrona przed wiatrem tylko umocnią go na pozycji lidera. Nowy silnik to teraz: 110 KM, 120 Nm momentu obrotowego przy 6000 rpm oraz wzrost maksymalnych obrotów z 8000 do 8500 rpm. Nowe BMW walczy zaciekle z Moto Guzzi Norge 1200 i Triumph'em Sprint ST1050, więc każda nowość jest na wagę złota.

Inne zmiany w RT to system regulacji zawieszenia drugiej generacji ESA II (Electronic Suspension Adjustment), zmieniony kształt nadwozia z lepszą ochroną silnika, nowa deska rozdzielcza i system audio, który na dodatek będzie kontrolowany z kierownicy. Nowe audio będzie odtwarzać teraz pliki mp3, będziemy mogli podłączyć swojego iPod'a lub skorzystać z gniazda USB. Oczywiście nie zapomnianajmy o radiu, którego także będziemy mogli posłuchać w czasie jazdy. Nowe BMW będzie w przyszłym roku dostępne w kolorach: Polar metallic, Ostra Grey metallic matt, Thunder Grey metallic, mieszanka barw z bazowym kolorem Thunder Grey metallic.

Te zmiany przygotowane dla nas przez koncern BMW zapewne nie ułatwią konkurencji na objęcie czołowej pozycji na listach sprzedaży.



źródło: MCN

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

BMW R1200RT - co nowego w 2010 r.