Motocykle » Aktualności » BMW K1300S 30th Anniversary Edition - pojawi się na targach EICMA
BMW K1300S 30th Anniversary Edition - pojawi się na targach EICMA
2012-10-28 - A. Miklewska Tagi: BMW, Edycje specjalne, Eicma, BMW K1300S, Targi
Z okazji 30-lecia serii K, BMW ogłosiło, że na targach EICMA w Mediolanie zaprezentuje rocznicowy model BMW K1300S. Maszyny te nie są tak popularne jak boxery z serii R, ale są platformą wielu technologicznych nowinek.
BMW K 100 pojawił się na rynku w 1983 roku, jako pierwszy bawarski motocykl chłodzony cieczą. Powstał on na wzór popularnych japońskich modeli. By odróżnić go od japońskiej konkurencji, BMW zamontowało w tym modelu silnik o pojemności 987 ccm. Była to także pierwsza, seryjna maszyna, która miała elektroniczny wtrysk paliwa. Z czasem wprowadzano innowacje: ABS (1998), cztery zawory na cylinder (1988), przednie zawieszenie Duolever (2004), elektroniczną regulacje zawieszenia wersja I (2004), elektroniczną regulacje zawieszenia wersja II (2008) oraz reflektory adaptacyjne (2010).
BMW K1300S "30 Jahre K-Modelle" będzie miało kilka ekskluzywnych dodatków: system kontroli ciśnienia w oponach, system kontroli trakcji, ESA II, wydech Akrapovic, podgrzewane manetki, komputer pokładowy, przyciemnianą szyba oraz wyścigowe malowanie (Alpine White i Sapphire Black). Model rocznicowy został wyposażony w chłodzony cieczą silnik, o pojemności 1293 ccm, mocy 173 KM i z momentem obrotowym wynoszącym 140 Nm. Nie można także zapomnieć o przednim zawieszeniu Duolever, jednostronnym wahaczu, podwójnych hamulcach tarczowych z czterema zaciskami oraz ABS-ie.
BMW K 100 pojawił się na rynku w 1983 roku, jako pierwszy bawarski motocykl chłodzony cieczą. Powstał on na wzór popularnych japońskich modeli. By odróżnić go od japońskiej konkurencji, BMW zamontowało w tym modelu silnik o pojemności 987 ccm. Była to także pierwsza, seryjna maszyna, która miała elektroniczny wtrysk paliwa. Z czasem wprowadzano innowacje: ABS (1998), cztery zawory na cylinder (1988), przednie zawieszenie Duolever (2004), elektroniczną regulacje zawieszenia wersja I (2004), elektroniczną regulacje zawieszenia wersja II (2008) oraz reflektory adaptacyjne (2010).
BMW K1300S "30 Jahre K-Modelle" będzie miało kilka ekskluzywnych dodatków: system kontroli ciśnienia w oponach, system kontroli trakcji, ESA II, wydech Akrapovic, podgrzewane manetki, komputer pokładowy, przyciemnianą szyba oraz wyścigowe malowanie (Alpine White i Sapphire Black). Model rocznicowy został wyposażony w chłodzony cieczą silnik, o pojemności 1293 ccm, mocy 173 KM i z momentem obrotowym wynoszącym 140 Nm. Nie można także zapomnieć o przednim zawieszeniu Duolever, jednostronnym wahaczu, podwójnych hamulcach tarczowych z czterema zaciskami oraz ABS-ie.
źródło: motorcycle
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
BMW K1300S 30th Anniversary Edition - pojawi się na targach EICMA
Podobne: BMW K1300S 30th Anniversary Edition - pojawi się na targach EICMA
EICMA 2012: BMW F800GT na 2013 rok »
EICMA 2012: BMW i całkiem nowy motocykl z silnikiem boxera w 2013 roku »
EICMA 2010: BMW Concept C - skuter na podmiejskie ścieżki »
BMW obchodzi swoje 100-lecie i proponuje limitowaną edycję swoich motocykli »
Podobne galerie: BMW K1300S 30th Anniversary Edition - pojawi się na targach EICMA
2009 BMW K1300S w akcji »
BMW na targach motocyklowych EICMA 2010 w Mediolanie »
BMW na targach EICMA 2015 w Mediolanie »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit BMW
Newsletter
Galerie zdjęć