Motocykle » Aktualności » BMW GS - Pół miliona legend

Od 1980 roku, kiedy to fabrykę BMW opuścił pierwszy motocykl R80 oznaczony symbolem GS (Gelände/Straße, Teren/Ulica), niemiecki producent wyprodukował pół miliona motocykli dedykowanych dla użytkowników, którzy codzienną jazdę miejską lubią urozmaicić weekendowymi wypadami na bezdroża. Seria GS to między innymi legendy dalekich wypraw, takie jak F650GS czy R1200GS.
Objechały świat wzdłuż i wszerz, a wielu posiadaczy japońskich enduro dałoby się pokroić, żeby ktoś zaoferował im wymianę na te kultowe już jednoślady. Nie ma chyba motocyklisty, który nie śledziłby przygód Ewana McGregora i Charleya Boormana oraz ich R1150GS podczas wyprawy dookoła świata "Long Way Round", relacji z Dakaru 2006, gdzie Boorman debiutował w rajdzie śmierci, dosiadając F650GS, czy kontynuacji podróży dwóch aktorów przez bezdroża - "Long Way Down" - gdzie główną rolę w afrykańskich plenerach grały R1200GS.
Aby uczcić półmilionowego GSa, BMW wypuściło właśnie specjalną, limitowaną wersję R1200GS, łącząc zestaw akcesoriów - zmodyfikowany przedni błotnik, czarną osłonę chłodnicy oleju, przydymianą owiewkę, dwukolorowe, podwyższone o 20mm siedzenie, czarne felgi i aluminiowe osłony cylindrów - z unikalnym, białym malowaniem. Edycja specjalna w porównaniu do "zwykłego" R1200GS jest droższa o 350€. Pytajcie w salonach!

Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
2
Komentarze do:
BMW GS - Pół miliona legend
Podobne: BMW GS - Pół miliona legend




Podobne galerie: BMW GS - Pół miliona legend



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit BMW
Newsletter
Galerie zdjęć