Motocykle  »  Aktualności  »  BMW C650 GT 2013 - duży może więcej? Przyglądamy się temu bliżej
BMW C650 GT 2013 - duży może więcej? Przyglądamy się temu bliżej

BMW C650 GT 2013 - duży może więcej? Przyglądamy się temu bliżej

2013-04-09 - Ł. Kręcichwost     Tagi: BMW, Skutery, BMW C650GT
Koncepcja skuterów, jako małych i zwinnych pojazdów przeznaczonych do warunków miejskich, przynosi owoce. Są łatwym, tanim i szybkim środkiem transportu, dla którego znalezienie miejsca parkingowego w zatłoczonych centrach, nie jest żadnym problemem. Na rynku jednośladów jednak coraz większym powodzeniem cieszą się skutery w rozmiarze Maxi. Niedawno w Los Angeles, BMW zaprezentowało swój model C650 GT na sezon 2013. C650 GT, który kieruje się dewizą, że skoro coś małego jest fajne, to większe będzie jeszcze lepsze! Czy na pewno? Bawarski producent zadał sobie pytanie, czy na pokładzie małego skutera znajdzie się wszystko, czego wymagający nabywca sobie zażyczy. Odpowiedź brzmiała - nie. Dlatego za punkt wyjścia obrano sobie stworzenie skutera, który zagwarantuje wysoki komfort podróżowania, przy jednoczesnym zachowaniu typowych dla skutera cech. Tak więc stworzono silną konstrukcję ramy z rur stalowych, połączonych z aluminiowymi odlewami ciśnieniowymi. Zadbano też o zawieszenie, będące w stanie wytłumić nawet spore nierówności w jezdni. Zarówno widelec, jak i amortyzator dysponują 115mm skoku. Dobre osiągi na trasie zapewni czterosuwowy, chłodzony cieczą silnik, o pojemności 647cc. Jego moc, to 60km, co daje 66Nm przy 6000 obr/min. Prędkość maksymalna oscyluje w granicach 175km/h. Jeśli chodzi o gabaryty, to C650 GT, jest naprawdę Maxi. Długość 2218mm i masa równa 260kg, mogą niestety okazać się kłopotliwe podczas szukania miejsca parkingowego w aglomeracjach w godzinach szczytu. Nie da się ukryć, że jego żywiołem są dalekie podróże.  Wygodne siodło i naprawdę dużo schowków na podręczny bagaż, mówią same za siebie.
Od BMW możemy oczekiwać także pakietu Premium, który owe wojaże znacznie umili. Elektrycznie regulowana owiewka, automatyczny hamulec postojowy, który jest zintegrowany z bocznymi stopkami, podgrzewane manetki i siodło, to tylko niektóre z elementów wyposażenia dodatkowego. Podróżnicy będą mogli doposażyć swojego C650 GT, także w kufry podróżne i zapewniające wygodę pasażerowi - oparcie.Ciekawość budzi wejście USB, dzięki czemu nie będziemy musieli martwić się o doładowywanie smarfona na stacjach benzynowych. A propos stacji…  Zbiornik paliwa o pojemności 16 litrów, raczej nie będzie nas zmuszał do częstych postojów na nich. Jak deklaruje bowiem producent, zużycie paliwa przy stałej prędkości 100 km/h, wynosi 4,8l.



źródło: twowheelmania

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

BMW C650 GT 2013 - duży może więcej? Przyglądamy się temu bliżej