Motocykle  »  Aktualności  »  Aprilia Shiver 750 - zdjęcia i detale modelu na 2010 rok
2010 Aprilia Shiver 750

Aprilia Shiver 750 - zdjęcia i detale modelu na 2010 rok

2010-05-02 - A. Miklewska     Tagi: Aprilia, Aprilia Shiver 750, Shiver
Nowa Aprilia została wyposażona w technologię ride-by-wire, bardziej ergonomiczny kształt i nowy sportowy wygląd, a są to tylko niektóre cechy nowego Shiver'a 750. Nie zmieniono silnika o pojemności 750 ccm, ale dodano nowe tarcze hamulcowe i mapy zapłonu: Sport, Turystyka i Deszcz. Jest to część projektu, mająca na celu poprawienie przyjemności z jazdy, podczas podróży w różnych warunkach. Z nowymi podnóżkami, węższym siedzeniem i zmienioną pozycją za kierownicą, Aprilia Shiver jest teraz bardziej komfortowa w prowadzeniu. Cechy nowego modelu:
  • Silnik V2 90° z czterema zaworami na cylinder, dwoma wałkami rozrządu w głowicy, chłodzony cieczą.
  • Zintegrowany system ride-by-wire z technologią tri-map.
  • Aluminiowa rama z klamrą i bocznym usztywnieniem amortyzatorów.
  • 43 mm widelce z przodu w systemie upside-down.
  • Sportowe hamulce z promieniście ustawionymi zaciskami i 320 mm tarczą z przodu.
  • Nowa lepiej chroniąca od wiatru przednia owiewka.
  • Nowe, niższe i węższe siedzenie.
  • Nowa pozycja za kierownicą oraz podnóżki pasażera.
Specyfikacja silnika:
Silnik: Aprilia V90 czterosuwowy 90° V-twin. Chłodzony cieczą. Dwa wałki rozrządu w głowicy, napęd łańcuchem, cztery zawory na cylinder. Euro 3.
Paliwo: Benzyna bezołowiowa.
Średnica x skok tłoka: 92 x 56,4 mm.
Pojemność skokowa: 749,9 ccm.
Stopień sprężania: 11:1.
Maksymalna moc: 95 KM przy 9000 rpm.
Maksymalny moment obrotowy: 81 Nm przy 7000 rpm.
System paliwa: Silnik ze zintegrowanego systemu zarządzania. Wtrysk w technologii ride-by-wire.
Zapłon: Elektroniczny, zintegrowany z wtryskiem.
Układ wydechowy: Dwa w jednym, wykonany w 100% ze stali nierdzewnej z trójdrożnym katalizatorem i sondą Lambda.
Generator: 450 W przy 6000 rpm.
Smarowanie: Mokra miska olejowa.
Skrzynia biegów: Sześciobiegowa, przełożenie: 1° 36/14 (2.57), 2° 32/17 (1.88), 3° 30/20 (1.5), 4° 28/22 (1.27), 5° 24/25 (0,96), 6° 23/26 (0.88).
Sprzęgło: Wielotarczowe w kąpieli olejowej, sterowane hydraulicznie.
Napęd: Przełożenie: 60/31 (1.75).
Przeniesienie napędu: Łańcuch, przełożenie: 16/44. Podwozie:
Rama: Stalowo-kratowa.
Zawieszenie przednie: 43 mm widelec upside-down ze skokiem zawieszenia 120 mm.
Zawieszenie tylnie: Wahacz ze stopów aluminium. Amortyzatory hydrauliczne, regulowane napięcie wstępne sprężyny i tłumienie odbicia.
Hamulce przednie: Podwójna tarcza ze stali nierdzewnej (Ø 320 mm). Cztery tłokowo-promieniowe zaciski. Przewody hamulcowe w stalowym oplocie.
Hamulce tylnie: Tarcza ze stali nierdzewnej (Ø 240 mm) z jednym tłokowym zaciskiem. Przewody hamulcowe w stalowym oplocie.
Koło przednie: Ze stopu aluminium 3,50 x 17".
Koło tylnie: Ze stopu aluminium 6,00 x 17".
Opony: Bezdętkowe; przód: 120/70 ZR 17, tył: 180/55 ZR 17.
Pojemność zbiornika paliwa: 16 l.
Ciężar własny: 189 kg.
Wymiary:
Długość całkowita: 2265 mm.
Szerokość: 800 mm (przy kierownicy).
Wysokość: 1135 mm.
Wysokość siedzenia: 810 mm.
Rozstaw osi: 1440 mm.
Trail: 109 mm.
Kąt natarcia: 25.7°.



źródło: twowheelsblog

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Aprilia Shiver 750 - zdjęcia i detale modelu na 2010 rok